بازدید 10424
۳

دادکان:حق استقلال رابگیرید حتی اگر ازآسیا محروم بشویم

کد خبر: ۷۸۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸ 07 March 2018

محمد دادکان درباره داوری‌ مشکوک بازی شب گذشته (سه‌شنبه) العین-استقلال گفت: بعد از بازی ایران در جام ملت‌ها دیدیم که ما اعتراض کردیم و داور بازی خودمان در مقدماتی جام جهانی را تغییر دادیم. این فشار فدراسیون و باشگاه‌هاست که باید صورت بگیرد.برای استقلال روز بدی بود.

به گزارش تابناک ورزشی، رییس سابق فدراسیون فوتبال که عضو هیات اجرایی ای اف سی هم بود گفت: بخشی از بازی را دیدم و مشخص بود که پنالتی‌های ناحق را برای حریف استقلال گرفتند. باید اعتراض کرد و ایستاد. اگر یک دوره محروم شویم هم اشکالی ندارد؛ مثل الان که میزبانی را از ما گرفتند. ما بازی نکنیم، چه می‌شود؟ بایستیم و بگوییم که ایران کشور امنی است که می‌تواند میزبان خوبی باشد. کمی مقاومت می‌خواهد.

وی افزود: یک جاهایی باید ایستاد تا حقوق به‌حق خودمان را بگیریم. من فدراسیون فوتبال را تنها نمی‌بینم، این ضعف در کل ورزش کشور ماست؛ حتی در مدیران باشگاه‌ها و وزارت ورزش. ما در همه‌جا ضعیف عمل می‌کنیم. وقتی عربستان در سیاست خارجی خودش این همه ایران را می‌زند، اما ما باز هم می‌آییم و می‌گوییم یک خبر خوش داریم و آن هم این است که هزار و 300 نفر امسال بیشتر به مکه می‌فرستیم؛ همین هم به ورزش ما انتشار پیدا می‌کند. باید بپذیریم که اگر حیثیت ملی‌مان مهم است، باید بایستیم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
متاسفانه عین واقعیت را فرمودید
علاج واقعه را قبل از وقوع پیدا کرد
جناب دادكان عزيز من هم با شما موافقم كه يك دوره شركت نكنيم بهتر است و اينطوري عزت و شرف ما حفظ مي شود ولي مسئولين فوتبال كشور بفكر عزت و شرف ملت ايران نيستند و صندلي پست رياست براي آنها باارزشتراست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس