بازدید 5847

وینفرد شفر؛ قاتل مربیان گران قیمت آسیایی

کد خبر: ۷۸۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 07 March 2018

سرمربی اهل کرواسی تیم العین حالا بیش از هر زمان دیگری خطر از دست دادن شغل خود را حس می کند و در صورت عدم توفیق در بازی برگشت مقابل استقلال در استادیوم 100هزارنفره آزادی، حکم اخراجش صادر می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، نشست خبری زوران مامیچ سرمربی العین بلافاصله بعد از کنفرانس مطبوعاتی طولانی وینفرد شفر و مامه تیام دو چهره محبوب استقلالی ها آغاز شد، در شرایطی که روزنامه نگاران حاضر در سالن بی پرده به انتقاد از مامیچ پرداختند. برای خبرنگاران اماراتی حاضر در سالن کنفرانس مطبوعاتی ورزشگاه هزاع بن زاید نتیجه به دست آمده باتوجه به اعمال نفوذ داور، غیرقابل پذیرش بود و آن ها از همان سوال اول به انتقاد مامیچی پرداختند که هفته گذشته با پیروزی 6 گله تیمش مقابل الوحده به صدر جدول محبوبیت صعود کرده بود اما این موقعیت در فوتبال چندان پایدار نیست و حالا مامیچ باید پاسخگوی سوالات انتقادی خبرنگاران اماراتی باشد.

 او در این حال و هوای انتقادی، پاسخ سوالات را از توضیح درباره شکل تیم و البته انجام صحبتی درباره تیمش و امیدواری درخصوص بازگشت مصدومان استوار کرد. شاگردان مامیچ در لیگ امارات نتیجه خوبی کسب کرده و در آستانه قهرمانی هستند، همچنین آن ها در لیگ قهرمانان 2017 نیز به نتایج قابل قبولی رسیدند؛ اما ضعف در مقابل استقلال سبب شد تا روزنامه نگاران فوتبال امارات، انتقادآمیزترین سوالات را از مربی کروات بپرسند.

 آن ها اعتقاد داشتند احمد خلیل می توانست از ابتدا در زمین حاضر شود یا ستاره مصری باید مقابل استقلال بازی می کرد. اما مامیچ به عنوان سرمربی، خود را مستقل و مختار می دانست که در خصوص تیمش تصمیم گیری کند. او می گفت که از هرکس دیگری به تیم نزدیک تر است و بهترین تصمیمات را خواهد گرفت.

 برای مامیچ ادامه کار در العین سخت تر از همیشه است. علی الخصوص که تیمِ او برخلاف انتظارات از 3 بازی که 2 تا داخل خانه بوده اند، تنها 3 امتیاز اندوخته و البته تساوی روز گذشته مقابل استقلال را نیز مدیون داوری است. در شرایطی که نام رامون دیاز سرمربی آرژانتینی و سابق الهلال برای جانشینی مامیچ بیش از گذشته به گوش می رسد، کسب یک نتیجه ضعیف مقابل استقلال ممکن است پایان کار این سرمربی در فوتبال امارات باشد. اتفاقی که اگر رخ بدهد، استقلال را تبدیل به قاتل مربیان گران قیمت حوزه خلیج فارس خواهد کرد، در پیروزی قبلی مقابل الهلال آن ها اخراج دیاز را باعث شدند و حالا می توانند با کسب 3 امتیاز در تهران، زیر پای مامیچ را خالی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار