بازدید 11653

سقوط مرگبار زن جوان از طبقه یازدهم برج مسکونی

زن جوان بر اثر سقوط از طبقه ۱۱ برجی مسکونی در خیابان ستارخان به کام مرگ فرورفت.
کد خبر: ۷۸۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸ 06 March 2018

 زن جوان بر اثر سقوط از طبقه ۱۱ برجی مسکونی در خیابان ستارخان به کام مرگ فرورفت.

به گزارش مهر، شب گذشته سقوط مرگبار یک زن از برجی مسکونی در خیابان ستارخان به پلیس 110 اعلام شد که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 137 نصر به محل حادثه اعزام شدند.

مأموران انتظامی در محل حادثه با جسد بی‌جان زن جوانی مواجه شدند که از طبقه 11 برج به پایین سقوط کرده و جان خودش را از دست داده بود.

مأموران در بررسی اولیه سراغ شوهر متوفی رفتند که وی مدعی شد همسرش خودکشی کرده و به زندگی پایان داده است اما پسر بیست ساله متوفی مدعی بود که پیش از این حادثه بین پدر و مادرش درگیری به وجود آمده و شوهر این زن سیلی به صورت متوفی زده است.

با اعلام مراتب این حادثه به بازپرس امور جنایی تهران دستور انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی برای بررسی بیشتر و بازداشت شوهر متوفی صادر شد.

شوهر متوفی پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و با رد هرگونه دخالت در مرگ همسرش نازنین، به بازپرس گفت: 21 سال قبل با نازنین ازدواج کردم و حاصل این ازدواج دو پسر 20 و 3 ساله است، پسرم دچار معلولیت ذهنی است اما خوب و بد را تشخیص از هم تشخیص داده و حتی خرید هم می‌رود، من با همسرم مشکلاتی داشتم، مشکلاتی که در تمامی زندگی‌ها وجود دارد اما در مرگ او نقشی ندارم، همسرم از حدود یک سال و نیم پیش تهدید می‌کرد که خودش را می‌کشد حتی یکبار که در جاده در حال رانندگی بودم و نازنین با پسرانم در خانه تنها بود، با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد خودش و پسرانم را به پایین از ساختمان پرتاب کند و حدود 15 بار تهدید به خودکشی کرده بود.

وی افزود: نازنین دارو زیاد مصرف می‌کرد اما من نمی‌دانم چه دارویی مصرف می‌کرد، دیروز روز خیلی خوبی در زندگی من بود اما شب همه مسائل به هم ریخت، همسرم می‌گفت چرا صبح زود سرکار می‌روم و شب دیر به خانه برمی‌گردم و بارها سر این موضوع با هم بحث کرده بودیم، من در برجی سکونت دارم که در طبقه 11 آن ساکن هستم و زندگی می‌کنم و در طبقه ششم نیز دفتر کار من است و آنجا کار می‌کنم.

وی درباره جزئیات سقوط نازنین از طبقه 11 برج نیز به بازپرس امور جنایی تهران گفت: زمان حادثه در خانه بودیم و شام می‌خوردیم، پسرانم نزدیک من نشسته بودند که ناگهان نازنین نزد ما آمد و گفت مرگ بهتر از زندگی است، لحظاتی بعد نیز صدای جیغ بلندی آمد که من به اتاق رفته و متوجه شدم نازنین خودش را از پنجره به پایین پرتاب کرده است.

پدر نازنین نیز که در جلسه بازپرسی حضور داشت در اظهاراتش به بازپرس گفت: شوهر نازنین چندین سال بود که با دخترم درگیری داشت، شوهر نازنین کار مشخص و درآمد کافی نداشت و در تمامی مراحل زندگی ما به او کمک می‌کردیم، وی با دخترم همیشه مشکل داشت و حتی مقابل مادر نازنین، تهدید کرده بود که یا خودش را می‌کشد یا نازنین را.

وی ادامه داد: نازنین این دل و جرأت را نداشت که خودش از طبقه 11 به پایین پرتاب کند و شوهرش او را هل داده است حتی نوه بزرگ من نیز دیده که پدرش، دخترم را زده است، من از شوهر نازنین شکایت دارم و او در مرگ نازنین مقصر می‌دانم.

پس از این اظهارات، محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه پایتخت دستور داد تا متهم بازداشت شده و برای ادامه تحقیقات دراختیار مأموران اداره آگاهی قرار گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار