بازدید 5320
واکنش

پاسخ مشکوک شفر به تمدیدقرارداد:شاید ایجنتم پیشنهادجدید بیاورد!

کد خبر: ۷۷۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 04 March 2018

هواداران استقلال نگران تمدید قرارداد سرمربی آلمانی هستند و جملات پیرمرد ژرمن هم به این نگرانی می افزاید.

به گزارش تابناک ورزشی، شفر در پاسخ هایش به این سوال رایج هواداران تیم آبی و حتی خبرنگاران حوزه استقلال جملاتی به کار می برد که نشان دهنده تردید جدی و وجود برخی پیشنهادهای بزرگ برای او از سوی چند  باشگاه رقیب خارجی است.

تمدید قرارداد شما؛ صحبتی در این زمینه نشده است؟

این موضوع دست من نیست، شاید ایجنت من پیشنهاد‌هایی از باشگاه‌های دیگر داشته باشد، اما این در فکر من نیست، الآن در فکرم فقط بازی با العین و پس از آن با الریان است. اگر باشگاه من را نخواهد مشکلی نیست و به تیم دیگری می‌روم اما باید بگویم هنوز کار من در استقلال تمام نشده است، الآن ما به 75درصد آن چیزی که می‌خواستیم، رسیدیم. من عاشق بازیکنانم هستم، عملکرد بازیکنان‌مان مثل فرشید باقری، امید ابراهیمی، امید نورافکن، دروازه‌بانان و... عالی است. مجید حسینی یکی از بهترین‌ مدافعان ایران است. همین‌طور هواداران‌مان وقتی آنها را می‌بینم، همه چیز خیلی زیباست، بازیکنان و هواداران کنار هم خوب هستند و هیچ استرسی وجود ندارد.

موضع‌تان را در مورد تمدید قرارداد نگفتید؟

در کنفرانس قبل از دربی، خبرنگاری گفت مربی‌ای که دربی را ببازد، فصل بعدش در آن تیم نمی‌ماند و حالا شاید می‌توانم بگویم من اولین مربی هستم که بعد از دربی می‌مانم و شاید هم نمانم. ما خیلی از کارها را باید انجام دهیم، کارهایی مثل سازماندهی، سانیاک قصد داشت آنالیز العین را انجام دهد، اما اینترنت نداشتیم، برای اینکه اینترنت داشته باشد 15دقیقه طول کشید تا به کافی‌شاپ برود و کار آنالیزش را انجام دهد. چرا نباید اینجا اینترنت داشته باشیم؟ قصد داشتم به پسرم زنگ بزنم، ولی اینترنت نداشت و مجبور شدم از تلفن آلمان تماس بگیرم و 50 دلار پول دادم. باید ببینیم ما باشگاه کوچکی هستیم که اگر باشیم، این مسائل مهم نیست، اما اگر باشگاه بزرگی هستیم باید این مسائل حل شود.

پاسخ مشکوک شفر به تمدیدقرارداد:شاید ایجنتم پیشنهادجدید بیاورد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها