بازدید 3425

زمان توزیع سبد حمایت غذایی

کد خبر: ۷۷۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱ 28 February 2018

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از توزیع سبد حمایت غذایی برای ١١ میلیون هموطن از هفته آینده خبر داد و اعلام کرد: این سبد به خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) اختصاص دارد.

به گزارش ایرنا، «علی ربیعی» روز چهارشنبه گفت: البته ٨٠٠ هزار نفر از سوی وزارت کار شناسایی شده اند که تحت پوشش هیچ سازمانی نیستند اما از اقشار محروم محسوب می شوند و سبد حمایتی به آنها نیز تعلق می گیرد.

بنا بر اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ربیعی افزود: هزینه این سبدها، 40 تا 50 میلیارد تومان نسبت به قبل افزایش یافته که نیمی از آن وصول شده است و نیمی دیگر تا پایان این هفته تامین می شود.

به گزارش ایرنا، مریم السادات میرمالک ثانی، مدیرکل دفتر حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی 30 دیماه امسال، از برنامه دولت برای توزیع سبد حمایت غذایی خبر داد و گفت: این سبد افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را پوشش می دهد.

به گفته وی، میزان این بسته حمایتی برای هر فرد 30 هزار تومان و برای خانوارها تا سقف 120 هزار تومان است که به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود تا آنها با مراجعه به فروشگاه های طرف قرارداد، متناسب با نیازشان کالای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی