بازدید 10272
۱

علی دایی سفیر بیماری‌های نادر شد+عکس

در این مراسم علی دایی، قاضی بیژن قاسم زاده، گلپایگانی وزیر آموزش و پرورش، داریوش ارجمند، منصور برزگر، جواد نکونام، پریناز ایزدیار، بهزاد فراهانی، بهداد سلیمی، حمید سوریان، حسن رنگرز، بهاره افشاری، مونا فرجاد،خشایار اعتمادی و بسیاری دیگر از چهره‌های هنری و ورزشی حضور داشتند.
کد خبر: ۷۷۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ 28 February 2018

نهمین همایش بین‌المللی روز جهانی بیماری‌های نادر که سه‌شنبه شب در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد و طی آن چهره‌های ویژه‌ای به عنوان سفیران این انجمن انتخاب شدند.

 به گزارش تابناک ورزشی، در این مراسم علی دایی، قاضی بیژن قاسم زاده، گلپایگانی وزیر آموزش و پرورش، داریوش ارجمند، منصور برزگر، جواد نکونام، پریناز ایزدیار، بهزاد فراهانی، بهداد سلیمی، حمید سوریان، حسن رنگرز، بهنام ابوالقاسم‌پور، بهاره افشاری، مونا فرجاد، آرمین زارعی، خشایار اعتمادی و بسیاری دیگر از چهره‌های هنری و ورزشی در این مراسم حضور داشتند. مسئولان برگزاری این همایش به چهره‌های حاضر در این مراسم لوح‌هایی را اهدا کردند تا آنها به عنوان سفیرهای بیماری‌های نادر فعالیت کنند. در این مراسم همچنین بسیاری از بیماران تحت پوشش این انجمن با خانواده‌های خود حضور داشتند.

 

علی دایی سفیر بیماری‌های نادر شد+عکس

علی دایی سفیر بیماری‌های نادر شد+عکس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فقظ متاسفم برای این کشور
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست