بازدید 29737

استقبال زوج های دانشجو از برگزاری مراسم ازدواج در کربلا

کد خبر: ۷۷۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ 26 February 2018

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به استقبال زوج های دانشجو و برای برگزاری مراسم ازدواج در کربلا گفت: اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات تا ۱۶ اردیبهشت ۹۷ ادامه دارد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام محمد رضا فقیهی با اشاره به آخرین وضعیت اعزام کاروان های دانشجویی به عتبات عالیات گفت: تا کنون ۱۴۸ کاروان از دانشگاهیان به عتبات عالیات اعزام شده اند.

وی ادامه داد: اعزام دانشگاهیان تا ۱۶ اردیبهشت ۹۷ ادامه خواهد داشت و یک هفته پس از آن نیز بازگشت کاروان های دانشجویی آغاز خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درباره استقبال زوج های دانشجو برای برگزاری مراسم ازدواج در کربلا گفت: در این دوره نیز زوج های دانشجو از طرح برگزاری مراسم ازدواج یا ماه عسل در کربلا استقبال خوبی کردند و اعزام این زوج های دانشجو انجام می شود.

وی یادآورشد: در دوره گذشته حدود ۲۸ درصد دانشجویان اعزامی به عتبات عالیات مراسم ازدواج و یا ماه عسل خود را در کربلا برگزار کردند.

اعزام هجدهمین دوره از سفرهای عتبات دانشگاهیان از اول بهمن ماه آغاز شد و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد، دراین دوره، ۱۷ هزار دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس