بازدید 10217

سفر با خودرو به جای هواپیما

کد خبر: ۷۷۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹ 25 February 2018

کم‌ کم به روزهای آغازین سال جدید نزدیک می‌شویم. تعطیلات نوروز بهترین زمان برای سفر رفتن است. در این ایام سال برخی از مسافران، سفر با خودروی شخصی را به سفر با هواپیما ترجیح می‌دهند، زیرا دوست دارند با وسیله‌ای که متعلق به خودشان است، راهی جاده شوند و زمان سفر و نوع مسیر را خودشان تعیین کنند. سفرهای جاده‌ای به مسافران این امکان را می‌دهد تا از طبیعت، شهر و روستاهای جدید و محیط اطراف در حین سفر لذت بیشتری برده و تجربه های جدیدی کسب کنند.

 سفر با خودرو به جای هواپیما

تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای یک سفر دلچسب و لذت‌بخش با خودروی شخصی به جزیره رویایی کیش است. سفر با خودروی شخصی به این جزیره زیبا، حال و هوای دیگری دارد، زیرا می‌توانید با ماشین خود هر نقطه‌ای از این جزیره دوست داشتنی را که بخواهید، بگردید. درست است که سفر با خودروی شخصی به این جزیره کمی زمانبرتر از سفر هوایی است ولی در عین حال سفری و جذاب و جالب است که ارزش حداقل یکبار امتحان کردن را دارد.

اطلاع از آخرین ظرفیت هتل های ایران

 سفر با خودرو به جای هواپیما

 مسافران و گردشگرانی که می‌خواهند به جزیره کیش با خودرو شخصی خود سفر کنند، می‌توانند از بنادر لنگه، چارک و آفتاب با شناورهای مخصوص یا لندیگراف‌ها وارد این جزیره شوند. بهترین انتخاب میان این بنادر، بندر لنگه است، زیرا نزدیکترین بندر ایران به جزیره کیش به شمار می‌رود و تنها ۳۲ کیلومتر معادل ۲ و نیم ساعت با آن فاصله دارد. البته قابل ذکر است که این ساعت تقریبی است و در صورت نامساعد بودن آب و هوا و وضعیت دریا، این زمان به مراتب بیشتر می‌شود. بنابراین مسافرانی که قصد دارند سفر دریایی کوتاه‌تری به نگین خلیج‌فارس داشته باشند می‌توانند با خودرو شخصی به بندر چارک سفر کنند. از بندرعباس تقریبا ۲۹۱ کیلومتر تا بندر چارک مسافت وجود دارد. توصیه می‌کنیم از بندرعباس صبح به بندرچارک بروید تا بتوانید از روشنایی روز استفاده کرده و از دیدن جاده آن که مملو از چشم‌اندازهای دریایی و کوهستانی است، لذت ببرید. سعی کنید که تا قبل از غروب آفتاب به بندر چارک برسید تا بتوانید از تماشای منظره غروب دریا در حین سفر به جزیره کیش لذت ببرید.

 برای اطلاع از ساعت حرکت و هزینه های انتقال خودرو و مسافرین کلیک کنید

 سفر با خودرو به جای هواپیما

سفر به قشم نیز با ماشین شخصی حس و حال دیگری دارد و یکی از بهترین انتخاب‌ها در ایام نوروز است. چون جزیره زیبا و شگفت‌انگیز قشم، جزیره بزرگی است و جاذبه‌های گردشگری آن پراکنده هستند، بهتر است که گردشگران با ماشین شخصی خود به آنجا سفر کنند تا راحت‌تر بتوانند از هرجایی که می‌خواهند دیدن کنند. برای سفر به جزیره مسحورکننده قشم یک انتخاب وجود دارد و آن این است که به بندر پل بروید و با شناورهای خاص خودرو‌ بر یا لندیگراف‌ها به جزیره قشم بروید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار