بازدید 2637

دلیل کاهش برگزاری اردوها و مسابقات دانشجویی

کد خبر: ۷۷۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵ 25 February 2018

معاون دانشجویی دانشگاه تهران از کاهش برگزاری اردوها و مسابقات دانشجویی به دلیل عدم تخصیص بودجه خبر داد.

به گزارش مهر، حسن بهنژاد گفت: روند تخصیص های بودجه در ۶ ماه اخیر، دانشگاه‌ها را با مشکلاتی مواجه کرده، برای همین دانشگاه ها سعی کردند از هر محل ممکن، حداقل هایی برای کمک به حوزه های دانشجویی، جهت حل مسائل رفاهی دانشجویان انجام بدهند.

وی ادامه داد: اغلب دانشگاه ها بدهکاری های بزرگی را به پیمانکاران تغذیه و پیمانکاران عمرانی دارند ما امیدواریم با توجه به وعده هایی که داده شده، این باقی مانده تخصیص ها، در روزهای آخر سال پرداخت شود تا ما بتوانیم در زمان باقی مانده تا سال جدید، مقداری از بدهی پیمانکاران را کم کنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران افزود: به هر صرت پیمانکاران به صورت مستقیم با نیروی کار و کسانی که تعدادی عائله دارند مواجه اند که وظیفه آنها تامین رزق و روزی خانواده است. هر اتفاقی در عدم تخصیص بودجه دانشگاه ها رخ دهد مستقیم بر خانواده ها تاثیر گذار است.

بهنژاد افزود: من امیدواریم تا زمان باقی مانده بودجه دانشگاه تا ۱۰۰ درصد اختصاص یابد و در غیر این صورت در همه بخش ها با مشکل مواجه خواهیم بود.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران افزود: درحال حاضر سعی ما این است که بحث مربوط به حوزه دانشجویی را با حداقل‌ها پیش بریم، اردوها و مسابقات دانشجویی تحت شعاع این عدم تخصیص بودجه کاهش یافته و حداقلی اجرا می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست