کد خبر: ۷۷۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 19 February 2018

مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی؛ به سئوالات و مسائل بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان پاسخ می دهد.

به گزارش مهر، بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان زمانی که با شماره تلفن ١٤٢٠ تماس می گیرند و مسئله و سئوال خود را مطرح می کنند، کاربر، اطلاعات موردنیاز را از تماس گیرنده دریافت و پاسخ را ارائه می کند.

مواردی که نیاز به بررسی تخصصی داشته باشد، پیگیری و نتیجه به مخاطبان پیامک و یا ایمیل می شود.

همچنین، مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در تمام ساعات شبانه روز از طریق پیام صوتی با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان می توانند در ارتباط باشند .

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب
سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آلودگی هوا کارت سوخت