کد خبر: ۷۷۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ 18 February 2018

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
بیایید از این زاویه هم به این اتفاقات نگاه کنیم اونم اینکه ما کل تلفات حوادث هواپیماییمون در 40 سال اندازه یک دهم تلفات حوادث جاده ایمون در عرض یکسال نیست!!!! منتها حجم پوشش خبری و کارهایی که صورت میگیره برای حوادث هواپیمایی بیشتره!!! دلیلش همیک چیز بیشتر نیست اونم اینکه اونایی که تو جاده میمیرن پولدار نیستن وگرنه تا الان همونجور که میرن هواپیما از امریکا میخرن تا خطوط هوایی امن باشه و تلفات ندیم میرفتن ماشین خارجی با کیفیت و قیمت خوب هم میخریدن، یا اینکه جاده هامون رو با کیفیت میساختن تا جاده هامون امن باشه ولی خب پولداری و برازندگی!! این حقیقت تلخه گرچه همه ما مردم ایران هستیم و ارزو میکنیم هیچ ایرانی ای اتفاق تلخ براش نیفته ولی خب اینم میدونیم پولدارها خونشون رنگین تر هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
تو 40 سال 924 نفر ، اگر تعداد مسافران جابجا شده را لحاظ كنيم تقريبا درصد حادثه نزديك صفر است. يعني هواپيما اونم در ايران ايمن ترين وسيله نقليه است.
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب
قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 رده بندی فیفا هفته بسیج هفته روشندلان یارانه حمایتی قرارداد مارک ویلموتس پالرمو اخذ الکترونیکی عوارض آزادراهی