بازدید 5869

4تیمی که می توانند حکم قهرمانی پرسپولیس رازودتر امضا کنند

کد خبر: ۷۷۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 18 February 2018

ذوب آهن، فولاد، سایپا و پارس جنوبی 4 تیمی هستند که هنوز روی کاغذ برای قهرمانی شانس دارند. از این رو پرسپولیس چشم به بازی های این تیم ها در هفته بیست و چهارم دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، می توان گفت چهار تیم پدیده، استقلال ، سایپا وپارس جنوبی می توانند حکم قهرمانی پرسپولیس را قبل از هفته بیست و پنجم نهایی کنند. سه تیم ذوب آهن ، فولاد و سایپا 38 امتیازی هستند و پارس جنوبی با 37 امتیاز در رده چهارم است. برای مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس هر سه تیم 38 امتیازی باید بازی هایشان را ببازند. اما آیا رقبای شان توان متوقف کردن آن ها را دارند؟

 پدیده باید طلسم را بکشند

بازی رفت دو تیم در مشهد دو بردو مساوی شد. در هشت بازی دیگر این دو تیم در چهار دوره قبلی ذوب آهن 5 برد به دست آورده و سه بازی دیگر مساوی شده است. با این وصف و در حالی که پدیده در 9 بازی اخیر موفق به برد برابر ذوب آهن نشده است کمی کار پرسپولیس برای قهرمانی در هفته 24 دشوار می شود چرا که پدیده که اینروزها شرایط خیلی خوبی ندارد باید طلسم شکنی کرده و ذوب آهن که در نیم فصل دوم عملکردش عالی بوده را در اصفهان شکست دهد. حتی مساوی ذوب آهن با پدیده نیز باعث خواهد شد تا قهرمانی پرسپولیس حداقل یک هفته به تعویق بیفتد.

 استقلال می تواند پرسپولیس را قهرمان کند

فولاد دیگر تیم 38 امتیازی اما برای جلوگیری از قهرمانی زودهنگام پرسپولیس کار دشواری دارد چرا که این تیم باید استقلال تهران یکی دیگر از بهترین تیم های نیم فصل دوم را ببرد. هرچند بازی در اهواز برگزار می شود اما استقلال نشان داده که در این هفته ها هر حریفی را می تواند شکست دهد حتی اگر آن حریف فولاد خوزستان باشد. آخرین برد فولاد مقابل استقلال در لیگ چهاردهم بوده است و در واقع سه فصل است که این تیم موفق به بردن آبی های تهرانی نشده است. استقلال با برد برابر فولاد می تواند کمک شایانی به قهرمانی رقیب همیشگی اش بکند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل