بازدید 4609

دیدار نتانیاهو با صدر اعظم جوان اتریش

کد خبر: ۷۷۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۰ 17 February 2018

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص دیدار خود با صدراعظم جوان اتریش، از تعهدسپاری دولت اتریش به مقابله با یهودستیزی و حمایت وین از نامزدی اسرائیل برای عضویت در شورای امنیت سازمان ملل سخن گفت!

به گزارش مهر به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، دیپلماتهای اتریش روز جمعه تأیید کردند که «بنیامین نتانیاهو» و «سباستین کورتز» در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با یکدیگر دیدار کردند.


نتانیاهو در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به این نکته که دیدار مزبور بنا به درخواست صدراعظم اتریش برگزار شد، گفت: «درباره تمام اقدامات و تدابیری که دولت اتریش علیه یهودستیزی و به طرفداری از اسرائیل اتخاذ کرده است، صحبت کردیم. او گفت که قصد دارد از نامزدی اسرائیل برای عضویت در شورای امنیت سازمان ملل حمایت کند».

نتانیاهو در ادامه اظهاراتش، این دیدار را «دوستانه» خواند!

گفتنی است که از زمان انتخاب کورتز به سمت صدراعظم اتریش و ائتلاف حزب متبوع وی- حزب محافظه کار «مردم اتریش»- با حزب راستگرای افراطی «آزادی» و تصمیم مقامات تل آویو به قطع رابطه با برخی از وزرای دولت اتریش به اتهام برخورداری از گرایشهای نازیسم و راست افراطی، این نخستین بار است که یک مقام بلندپایه رژیم صهیونیستی با صدراعظم جوان اتریش دیدار می کند.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ضمن اعلام این بایکوت و قطع ارتباط در ماه دسامبر، با صدور بیانیه ای تأکید کرد که نتانیاهو دارای یک خط مستقیم برای برقراری ارتباط با صدراعظم اتریش است.

کورتز نیز با پذیرفتن این بایکوت و قطع رابطه از سوی اسرائیل گفت که «انجام کاری خوب و شایسته در داخل و اقناع [طرفهای] خارجی» وظیفه و مأموریت حزب متبوع وی است و او «خوش بین» است که آنها [دولت ائتلافی اتریش] در «رفع تمامی نگرانیها» موفق خواهند شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر