بازدید 3468
مدیر کل هواشناسی استان ایلام:

بارش باران تا روز دوشنبه در ایلام ادامه دارد

مدیر کل هواشناسی استان ایلام گفت: بارش باران تا روز دوشنبه به طور متناوب در ایلام ادامه دارد.
کد خبر: ۷۷۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰ 16 February 2018

مدیر کل هواشناسی استان ایلام گفت: بارش باران تا روز دوشنبه به طور متناوب در ایلام ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بارش باران این رحمت الهی امروز صفا و طراوتی به طبیعت استان ایلام داد و دل مردم به ویژه کشاورزان را شاد کرد.

مهدی محمدی از شهروندان استان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از مدت ها قبل که از نعمت بارندگی در استان محروم بودیم اما خدا رو شکر باران رحمت الهی خداوند بر مردم ارزانی داشت و از این بارندگی بسیار خوشحال هستیم.

محمد عزیزی از دیگر شهروندان استان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بارش باران رحمت الهی شروع شده و امیدوار هستیم که این بارندگی نعمت الهی ادامه داشته باشد.

مسئولان آمادگی داشته باشند

یوسف شیخ الملوکی مدیر کل هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این بارش ها تا روز دوشنبه ادامه دارد و البته مردم استان منتظر هوای سرد و کم شدن چند درجه ای هوا نیز باشند.

وی افزود: با توجه به جبهه هوای که وارد استان شد، از نیمه شب دیشب شاهد رحمت الهی در سطح استان بودیم می توان گفت در کل استان بارش باران را داشتیم.

شیخ الملوکی اضافه کرد: همچنین انتظار داریم به طور متناوب تا روز دوشنبه بارندگی در سطح استان باشد و ممکن است در بعضی از نقاط به صورت رگباری به همراه رعد و برق این بارندگی یا تگرگ خود را نشان دهد که می طلبد مسئولان تا روز دوشنبه همچنان در آمادگی باشند که حادثه ای در این جهت در جایی پیش نیاید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر