بازدید 7305
لیگ قهرمانان اروپا و اوج جذابیت در حساس ترین بازی دور حذفی

رئال مادرید3-پاریسن ژرمن1/رونالدو،ولنتاین رابرای پاریس عزاکرد

رئال مادرید که قهرمانی در لالیگا را دور از دسترس و کسب جام حذفی را از دست رفته می‌دید در لیگ قهرمانان به مصاف سن ژرمن رفت و در نهایت با دبل و زیرکی رونالدو دیدار رفت را با برتری پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۷۷۴۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷ 15 February 2018

حساس ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دیدارهای رفت از ساعت 23 و15 دقیقه با مصاف رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل سن‌ژرمن برگزار شد و در پایان این دیدار زیبا و جذاب، سفیدهای مادرید برخلاف بازی های داخلی در اسپانیا، بار دیگر در اروپا درخشیدند و پیروز میدان شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان زین الدین زیدان در این دیدار ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما در ادامه سه گل زدند و به یک پیروزی شیرین 3-1 دست پیدا کردند هر چند این نتیجه نمی تواند تضمین صعود در بازی برگشت باشد.رئال مادرید که قهرمانی در لالیگا را دور از دسترس و کسب جام حذفی را از دست رفته می‌دید در لیگ قهرمانان در شرایطی به مصاف سن ژرمن رفت از فرم آمادگی خوبی به مانند دو سال پیش برخوردار نبود و در دیداری که بازی در نیمه اول با تساوی خاتمه یافت در نهایت با دبل و زیرکی رونالدو دیدار رفت را با برتری پشت سر گذاشت.

شرح گل ها

 دقیقه 34، آدرین رابیو برای پاری سن ژرمن:  ام باپه حرکت زیبایی را از سمت راست آغاز کرد و توپ را روی دروازه رئال مادرید ارسال کرد. ناچو با یک تکل ناقص، توپ را از مقابل نیمار برگشت داد اما رابیو از درون محوطه جریمه با یک ضربه پای راست دروازه را باز کرد. 

دقیقه 45، رونالدو برای رئال مادرید: تونی کروس در محوطه جریمه توسط لو سلسو متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. رونالدو پنالتی را گل تبدیل کرد.

دقیقه 83، رونالدو برای رئال مادرید:  برچیچ به اشتباه توپ را هنگام دفع، به مودریچ سپرد و در حمله سنگین رئال مادرید، آسنسیو توپ را از سمت چپ به طور زمینی روی دروازه ارسال کرد. آرئولا دفع خوبی نداشت و در ریباند رونالدو موفق شد صد و یکمین گلش را برای رئال مادرید در لیگ قهرمانان به ثمر برساند.

دقیقه 86، مارسلو برای رئال مادرید:  باز هم آسنسیو از سمت چپ توپ را به طور زمینی روی دروازه ارسال کرد و مارسلو که خودش حرکت را آغاز کرده بود، با یک ضربه پای چپ دروازه را باز کرد. 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل