بازدید 4783

دست نشان:کل دریافتی ملوان اندازه پول یک بازیکن نساجی است!

کد خبر: ۷۷۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳ 13 February 2018

سرمربی تیم ملوان انزلی گفت: دریافتی یک بازیکن نساجی به اندازه کل پرداختی پول به بازیکنان ملوان است.

به گزارش تابناک ورزشی، نادر دست نشان بعد از پیروزی ۳ بر صفر مقابل نساجی گفت: در بازی امروز اشتباه‌هایی که در زدن ضربات آخر و حفظ گل در گذشته داشتیم را تکرار نکردیم. این ششمین بازی دور برگشت است که بازنده نشدیم. باید سایر بازی‌ها را ببریم زیرا در دور رفت امتیازهای زیادی از دست دادیم. وقتی تیم بزرگ نساجی را بردیم می‌توانیم هر تیم دیگری را هم ببریم.

وی ادامه داد: نساجی تیم خوب و پر مهره‌ای است و کادرفنی خوبی دارد. مالکیت باشگاه عالی است که تمام امکانات را برای این باشگاه گذاشته است. بازیکنان ملوان نشان دادند اگر به آنها توجه شود می‌توان به آنها امیدوار بود. خط دفاع ما اجازه موقعیت سازی به حریف نداد. در خط هافبک و حمله هم خوب بودیم. حریف می‌خواست خط هافبک ما را بیکار کند اما مهاجمان ما دفاع از جلو را خوب انجام دادند و در نهایت به پیروزی رسیدیم و به بازیکنان و هواداران عاشق که زیر بارش باران به ورزشگاه آمدند خسته نباشید و تبریک می‌گویم.

سرمربی ملوان در مورد وضعیت فنی تیم و حمایت مسئولان از این باشگاه گفت: هر تیمی باید از امتیاز میزبانی استفاده کند. من خدمت گذار تیم هستم و مطمئن باشید که می‌توانیم صعود کنیم و هواداران حمایت جانانه‌ای از تیم دارند و بازیکنان هم با تمام وجود بازی می‌کنند و مسئولان شهری و استانی و حتی کشوری باید از ملوان حمایت شود و بدانند که ملوان زنده است. امکانات خیلی معمولی می‌خواهیم. کل دریافتی بازیکنان ما از ابتدای فصل تا الان در مقایسه با بازیکن نساجی که نیم فصل امده و تمام پولش را پیش گرفته کمتر است. ببینید که چقدر فاصله وجود دارد. شما مبلغ زحمات ملوان باشید نه من ، باید نگاه‌ها به ملوان شود. اسم انزلی با ملوان و نیروی دریایی زنده است. امیدوارم نیروی دریایی و ملوان مورد حمایت قرار بگیرد. ملوان مردم عاشق دارد. یکی از دلایل انتخاب ملوان عشق مردم به ملوان است وگرنه می‌دانستم امکاناتش کم است البته نمی‌دانستم اینقدر امکاناتش کم است. امیدوارم با حمایت مسئولان ملوان بتواند بال بزند.

دست نشان در مورد اینکه ملوان می‌تواند از گروهش صعود کند اظهار داشت: مطمئنا وقتی جایگاه ما پایین تر از نساجی است امیدوار به صعود هستیم اما شکست دادن نساجی کار بزرگی است. نساجی با این باخت کوچک نمی شود. این تیم همچنان به صعود امیدوار است. بازیکنان خوبی دارد. کادرفنی خوبی دارد. نساجی هم مثل ما اشتباه کرده و باخته اما بار فع ضعف‌های کوچک می‌تواند به سرمنزل مقصود برساند. امیدوارم نساجی به لیگ برتر برسد. من زمانی که در نساجی بودم ملوان را دوست داشتم و امیدوارم ملوان هم بتواند به لیگ برتر صعود کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر