بازدید 6029
۴

شریعتمداری: مصوبه تعرفه واردات خودرو تغییر نکرده

کد خبر: ۷۷۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 12 February 2018
وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: هنوز مصوبه هیات وزیران درباره تعرفه خودرو‌های وارداتی تغییر نکرده است.

به گزارش ایسنا، محمد شریعتمداری در حاشیه نشست استانداران در وزارت کشور در مورد تغییر تعرفه خودرو‌های وارداتی، اظهار کرد: رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری اگر صادر شود، قانونی است، ولی تغییر در نظام تعرفه گمرکی با توجه به بازتاب‌هایی که خواهد داشت فقط با رای هیات عمومی دیوان قابل اجرا نیست؛ بنابراین همان مصوبات هیات وزیران ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا رای دیوان اکنون جاری شده است؟ گفت: هنوز چیزی به ما در این زمینه ابلاغ نشده است و ما از طریق مطبوعات و رسانه‌ها در جریان این رای قرار گرفته‌ایم، اما رسما چیزی به ما ابلاغ نشده است.

شریعتمداری افزود: مصوبات هیات وزیران با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری قابل تغییر است، اما هنوز رسما چیزی دریافت نکردیم؛ بنابراین مصوبه هیات وزیران هنوز تغییری نکرده و تغییری در تعرفه‌ها اعمال نکرده‌ایم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۴
آقای وزیر نکنه ذی نفع هستید؟
اينطور مواقع اين چند كلمه خيلي بكار مي رود - هنوز به ما ابلاغ نشده است .
آقاي وزير قانون رو بخون:


د- آثار دستور موقت

د-1- اثر دستور موقت بر دستگاه اداری طرف شکایت

اولین اثر قانونی صدور دستور موقت از سوی شعبه رسیدگی کننده به اصل شکایت، متوجه دستگاه دولتی طرف شکایت می شود که همان اجرای دستور و توقیف عملیات اجرایی ناشی از رای یا تصمیبم مورد شکایت است. بر این اساس، مطابق ماده 38 ق.ت.آ.د.د.ع.ا، در صورت صدور دستور موقت یا لغو آن از سوی شعبه، مفاد آن به طرفین و در صورت رد تقاضای صدور دستور موقت، مفاد آن فقط به شاکی ابلاغ می شود.

دستگاه دولتی طرف شکایت مکلّف است به محض ابلاغ دستور موقت از سوی دایره ابلاغ یا وصول آن به طریق قانونی، اقدامات اجرایی ناشی از رای یا تصمیم مورد شکایت را فوری متوقف کرده و صورتجلسه آن را به شعبه دیوان ارسال نماید. قانونگذار با ملاحظه فوریت امر، به شاکی اجازه داده تا در صورت صدور دستور موقت، نسخه ای از آن را تحویل بگیرد. این اقدام ستودنی، به احتمال قریب به یقین، با این ملاحظه پیش بینی شده که ممکن است ابلاغ واقعی یا قانونی نسخه ای از دستور موقت به دستگاه دولتی طرف شکایت زمان زیادی ببرد و چه بسا شاکی تا زمان وصول آن از ناحیه دستگاه دولتی طرف شکایت، متحمل خسارات جبران ناپذیر شود یا اساساً صدور دستور موقت سالب به انتفاء موضوع باشد. بر این اساس، دستگاه دولتی طرف شکایت نمی تواند پس از دریافت نسخه ای از دستور موقت از سوی شاکی، به بهانه انتظار به دریافت دستور موقت به شیوه ابلاغ واقعی یا قانونی، از عمل به مفاد آن استنکاف ورزد.
چن وزیر مثل ایشون تو کشور داشته باشیم ایران میشه گلستان البته به مردم نه برای قشر مرفه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار