بازدید 11559
۲
سوژه

آیا سپاهان به لیگ دسته اول سقوط می‌کند؟+جدول

سپاهان در هفت بازی پیش‌رو ۴ مهمانی‌ در پیش دارد و فقط سه مرتبه میزبان است. تازه یکی از این سه میزبانی که اتفاقا در هفته پایانی لیگ هم برگزار می‌شود، از استقلالِ شفر است که در این هفته‌ها بی‌رحم‌تر از همیشه به سراغ رقبا می‌روند.
کد خبر: ۷۷۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 11 February 2018

تیمی که شعار «ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم» را سر می‌داد حالا در جمع مدعیان سقوط به لیگ یک حضور دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، در اتفاقی کم‌سابقه، سپاهان در جمع تیم‌هایی حضور دارد که شاید در آخر فصل سقوط کنند. سپاهان در حال حاضر با میانگین کمتر از یک امتیاز از هر مسابقه، تیم سیزدهم جدول است. این تیم هم‌اکنون فقط یک امتیاز از منطقه سقوط فاصله دارد و هیچ بعید نیست که با ادامه همین روند، به لیگ یک سقوط کند. اتفاقی باورنکردنی که حالا در فاصله هفت هفته مانده به پایان لیگ، کابوس اصفهانی‌ها شده است.

آیا سپاهان به لیگ دسته اول سقوط می‌کند؟+جدول

 سپاهان در هفت بازی پیش‌رو ۴ مهمانی‌ در پیش دارد و فقط سه مرتبه میزبان است. تازه یکی از این سه میزبانی که اتفاقا در هفته پایانی لیگ هم برگزار می‌شود، از استقلالِ شفر است که در این هفته‌ها بی‌رحم‌تر از همیشه به سراغ رقبا می‌روند. سپاهان در هفته‌های ۲۶ و ۲۷ دو مهمانی پی‌درپی را تجربه خواهد کرد که شاید تکلیف این تیم را مشخص کند. راحت‌ترین بازی این تیم هم در همین هفته مقابل سیاه‌جامگان قعرجدولی برگزار خواهد شد.سپاهان در جدول بازی‌های خانگی سیزدهمین تیم است و در خارج از خانه هم فقط دو تیم بدتر از سپاهان نتیجه گرفته‌اند.

جدول بازی‌های باقیمانده سپاهان

 با بررسی نتایج پنج فصل اخیر سپاهان، مشخص می‌شود که این تیم در هفت هفته پایانی سابقه کسب فقط ۹ امتیاز را هم داشته است. هر چند که در بهترین عملکردشان، سابقه کسب ۱۹ امتیاز از هفت مسابقه پایانی را هم داشته‌اند. بیشترین صعود سپاهان در هفت هفته پایانی ۵ فصل اخیر، سه رتبه بود و بدترین‌اش هم سقوط یک پله‌ای که در لیگ دوازدهم تجربه کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نمیدانم برای تیمهای بزرگ چه اتفاقی می افتد که در انتهای جدول جا خوش میکنند حکایتی که تیمهای بزرگی چون پرسپولیس و اسقلال نیز چندی پیش به ان گرفتار شده بودند.
چقدر این شعر ما سپاهانیم و حالا حالا ها شما رو داغ کرده
یادتون باشه در حالی که سرخابی ها خواب جام باشگاههای جهان میبینن ما رفتیم تو جام باشگاههای جهان و بدرد هم کسب کردیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار