بازدید 5399
۲
گزارش

مقصر کره ای ماجرای سامسونگ؛ مشاور در عربستان سعودی!

کد خبر: ۷۷۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 09 February 2018

«هی-بیوم لی» رئیس کمیته المپیک و پارا المپیک پیونگ‌چانگِ / POCOG کُره، مسوول اصلی ندادن گوشی هوشمند نوت ۸ به ورزشکاران ایرانی است.

به گزارش تابناک ورزشی، در سوابق کاری وزیر اسبق تجارت، صنعت و انرژی کره در سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ یک عنوان بسیار معنادار دیده می شود؛ «مشاور دانشگاه کینگ عبدالعزیز عربستان سعودی در سال ۲۰۱۲» او همچنین مدیر کمپانی رقیب سامسونگ یعنی ال جی اینترنشنال در سال ۲۰۱۴ بوده است و از سال ۲۰۱۶ توسط کمیته ملی المپیک به این سمت منصوب شد تا بازی‌های امسال را مدیریت کند.

مقصر کره ای ماجرای سامسونگ؛ مشاور در عربستان سعودی!

آقای «هی-بیوم لی» پرزیدنت المپیک پیونگ‌چانگ و مسئول اصلی تمام کارهای اداری و ورزشی است.اما رابط POCOG با کمیته بین‌المللی ملی المپیک/ IOC خانم سوئدی «Gunilla Lindberg» است که از سال ۲۰۰۴ بدین سو سمت قائم‌مقامی در آی او سی را داشته است.به این ترتیب اگر حرف سامسونگ را مبنی بر عدم دخالت در توزیع ۴۰۰۰ گوشی نوت ۸ رایگان میان ورزشکاران بپذیریم، این آقای کره‌ای مسبب ندادن گوشی به ورزشکاران ایرانی و کره‌ای خواهد بود. خبرآنلاین نوشته حتی اگر بپذیریم تصمیم به عدم واگذاری گوشی به ورزشکاران با هماهنگی IOC صورت گرفته، نقش خانم لیندبرگ نیز برجسته خواهد شد.به هر حال شعار توسعه صلح و دوستی از طریق ورزش به عنوان اساس فلسفه پیِر دو کوبِرتَن، بنیان‌گذار بازی‌های المپیک با این حرکت نادیده گرفته شده است.

Image result for winter olympic 2018 + samsung

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فرقی میان این 2 بی تدبیر نیست - مهم عذرخواهی هر 2 شان از ملت متمدن ایران است- والسلام.
فرقی میان این 2 بی تدبیر نیست - مهم عذرخواهی هر 2 شان از ملت متمدن ایران است- والسلام.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر