بازدید 4196

آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی دماوند درپی بارش برف

کد خبر: ۷۷۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴ 09 February 2018
فرماندار دماوند گفت: باتوجه به بارش برف و کولاک در سطح این شهرستان، دستگاه های خدماتی در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

به گزارش مهر، مجیدصفری بامداد جمعه با بیان این که خوشبختانه مشکل خاصی در سطح شهرستان دماوند و بخش رودهن نیست، گفت: از اولین ساعات بارش برف دستگاه های خدماتی و امدادی از جمله  شهرداری ها، پلیس راهور، کلانتری ها، پلیس راه، راهداری ها و ... تحت فرماندهی ستاد مدیریت بحران شهرستان در آماده باش کامل  قرار گرفتند و در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران می باشند.

فرماندار دماوند اضافه کرد: تردد در جاده های شهرستان از جمله محور هراز در بخش رودهن برقرار است و تا این لحظه هیچ محوری مسدود نشده است.

صفری گفت: اکیپ های برف روبی همه شهرداری های شهرستان با امکانات و تجهیزات لازم هم اکنون در حال خدمات رسانی  به مردم هستند.

فرماندار دماوند با تاکید بر این که مردم و مسافران حتما به راهنمایی ها و تذکرات پلیس و راهداران توجه نمایند اظهار داشت: تردد در برخی از شهر ها از جمله رودهن به کندی در حال انجام است واز مردم تقاضا داریم که برای جلوگیری از این وضعیت قطعا از زنجیرچرخ استفاده کنند و از تردد غیر ضروری در شهر ها و جاده ها پرهیز نمایند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان