بازدید 3246

ورزش نباید با سیاست خدشه‌دار شود

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: اقدام غیر اخلاقی اسپانسر اصلی بازی‌های المپیک زمستانی۲۰۱۸ نسبت به ورزشکاران ایرانی برخلاف روح حاکم بر ورزش است.
کد خبر: ۷۷۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 08 February 2018

 

محمد عزیزی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به اقدام غیر ورزشی اسپانسر اصلی بازی‌های المپیک زمستانی 2018 و عدم ارائه برخی هدایا به ورزشکاران کشورمان به دلیل تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران اسلامی، گفت: نباید فراموش کرد که المپیک نمادی از وحدت بین کشورها تلقی می شود و این اقدام برخلاف روح حاکم بر بازی های المپیک است.

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ورزشکاران ایرانی دارای عزت نفس بالایی هستند و برای دریافت هدایای برخی شرکت ها در المپیک زمستاین حاضر نشده اند اما می توان اذعان کرد که اقدام صورت گرفته بر خلاف منشور، اساسنامه و قوانین و اصول اساسی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) است.

وی با اشاره به اینکه اگر کشوری میزبانی برگزاری مسابقات بین المللی را بر عهده می گیرد باید همه کشورهای شرکت کننده را در یک سطح ببیند و برخوردی یکسان داشته باشد، ادامه داد: عرصه ورزش همواره می تواند ابزاری برای ایجاد انسجام بین کشورها، رفع اختلافات، افزایش مولفه های اخلاقی و غیره باشد از این رو هیچگاه نباید ورزش را با سیاست خدشه دار کرد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان عرصه ورزش کشورمان خصوصا کمیته ملی المپیک که نمایندگانشان در بازی های المپیک زمستانی کره جنوهی حاضر هستند باید نسبت به این اقدام غیر اخلاقی واکنش جدی نشان داده و خواستار برخورد با عوامل آن شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار