بازدید 4544

اعتراف به پس گرفتن لباس تیم ملی فوتبال جوانان

کد خبر: ۷۷۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴ 07 February 2018

سرپرست تیم فوتبال جوانان می‌گوید که پس گرفتن لباس بازیکنان این تیم در فرودگاه امام خمینی (ره) صحت ندارد اما در ادامه تایید می کند که لباس ها بخاطر صرفه جویی پس گرفته شده است!

به گزارش تابناک ورزشی، تعدادی از بازیکنان تیم جوانان مدعی شده‌اند پس از مسابقات مقدماتی جوانان قهرمانی آسیا در اردن، در نمازخانه فرودگاه امام خمینی (ره) از آنها خواسته شد لباس‌هایی که تحویل گرفته‌اند را از تن خارج کرده و تحویل بدهند. موضوعی که حواشی زیادی هم به دنبال داشته است و با واکنشی از سوی فدراسیون فوتبال همراه نبود.

بهزاد آزاد، سرپرست تیم جوانان که برای انجام مسابقات راهی اردن شده بود پس از چند روز پرداخته شدن به این حواشی و چند واکنش رسمی از سوی بازیکنان این تیم گفت: تیم‌های ملی پایه در طول سال چهار بار سبد البسه ورزشی دریافت می‌کنند که شامل البسه فصل‌های بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه می‌شود. طبق تنظیم برنامه سازمان تیم‌های ملی این البسه‌ها در شروع هر فصل به بازیکنان تیم‌های پایه تعلق می‌گیرد. فصل بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه بازیکنان لباس‌ها را می‌گیرند و برای اردوها بعدی تحویل می‌دهند، اما پس از سه ما استفاده و در پایان هر فصل فدراسیون این لباس‌ها را به خود بازیکنان اهدا می‌کند. حالا ممکن است یکسری بازیکنان در اردوی ابتدای هر فصل حضور داشته باشد، اما در اردوی پایانی نباشد که مسلماً لباس‌ها به بازیکنانی تعلق می‌گیرد که در اردوی پایانی حضور دارند.

وی ادامه داد: اردوی تیم جوانان در تابستان تشکیل شد و قبل از رفتن به اردن نیز بازیکنان البسه پاییزی خود را دریافت کردند. البسه تابستانی را هم فدراسیون به آنها اهدا کرد که دو دست لباس تمرینی، هتلی، شلوار تک و هر چیزی بود که شامل البسه یک فصل می‌شد. مسلماً بازیکنی که به اردوی ابتدای فصل آمده و آخر فصل در اردو نبوده، لباسی به او تعلق نمی‌گیرد. ضمن اینکه در طول هر فصل این لباس‌ها در اختیار تدارکات تیم ملی است که ما این لباس‌ها را در مرکز تیم‌های ملی که در آنجا خشکشویی داریم شست‌وشو کرده و اتو کشیده در اردوی بعدی به بازیکنان می‌دهیم. حالا ممکن است در هر فصل چهار پنج اردو داشته باشیم که بازیکنان مختلفی در این اردوها حضور داشته باشند.

«بازیکنان تیم جوانان پس از مسابقات اردن می‌خواستند لباس‌های بازی خود را یادگاری داشته باشند و باتوجه به اینکه تا پایان فصل پاییز و حتی تا امروز تیم جوانان اردویی نداشته چرا این لباس‌ها از بازیکنان پس گرفته شده است؟» آزاد در این باره گفت: اکنون بازیکنی در یکی از باشگاه‌ها نیز فعال است و این خبرها را می‌دهد. باید بگویم که ما 25 نفر را به اردوی اول فصل پاییز خود دعوت کردیم و لباس‌های تابستانی را در اختیار بازیکنان قرار دادیم. پیش از رفتن به اردن محموله لباس‌های پاییزی ما رسید که این لباس‌ها را گرفتیم و به اردن رفتیم. در اردن تنها چیزی که از بازیکنان پس گرفتیم لباس‌های بازی بود. یکی دو مورد بیشتر هم نبود که از بازیکنان پس گرفته شد و جزو البسه‌هایی بود که اول پاییز گرفته بودیم. آن زمان برنامه‌ریزی آینده ما مشخص نبود و پیش از حذف از مسابقات قهرمانی آسیا قرار بود اردو داشته باشیم. یعنی ما تورنمنت‌های زیادی را تأیید کرده بودیم که قرار بود بعد از مسابقات اردن برای آماده‌سازی به این تورنمنت‌ها برویم و حتی بعد از حذف هم بعید نبود این اتفاق رخ بدهد. همانطور که بعد از حذف تیم نوجوانان در تایلند، ما با ایتالیا بازی دوستانه انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تیم حذف شده بود، ما 38 دست چمدان، کفش، گرمکن ورزشی، شلوار تک، تی شرت هتلی، کوله پشتی، کشاله و حتی دستکش دروازه‌بانی را به بازیکنان تحویل دادیم. اندک چیزی که با خودمان به آکادمی آوردیم، لباس‌های رسمی بازی بود که به بازیکنان ندادیم و این لباس‌ها نیز در سبد پاییزی ما بود. آن هم به این دلیل که ما در برنامه‌های آینده خود تورنمنت در نظر گرفته بودیم و با توجه به شرایطی که پیش آمد، این تورنمنت‌ها لغو شد. لباس‌هایی هم که گفتم، در اختیار بازیکنان قرار گرفت. ضمن اینکه پس گرفتن لباس‌ها اصلاً مربوط به فصل پاییز و برگشت ما از اردن نبوده و این شیطنتی است که از سوی برخی‌ها صورت می‌گیرد و در نمازخانه فرودگاه نیز این کار صورت نگرفت. ما در مرکز تیم‌های ملی لباس‌ها را از بازیکنان پس گرفتیم.

«بازیکنان این تیم مدعی شده‌اند در نمازخانه فرودگاه امام خمینی (ره) این کار صورت گرفته است». سرپرست تیم فوتبال جوانان در واکنش به این مسئله گفت: اتفاقاً ما در مرکز ملی فوتبال لباس‌ها را از بازیکنان گرفته‌ایم. اگر این بازیکنان اسناد یا مدارکی دارند که در نمازخانه فرودگاه این کار صورت گرفته، ارائه کنند، چون ما دروغ نمی‌گوییم. ما در اردن لباس‌ها را گرفتیم که آن هم لباس بازی بوده است. کسانی که این شایعات را مطرح می‌کنند دو بازیکنی هستند که از تیم هم خط خوردند و جزو 23 نفر نهایی نبودند تا البسه‌ای دریافت کنند و همراه تیم در اردن باشند و بخواهند این لباس‌ها را پس بدهند. در طول تابستان به تورنمنت‌های استانی رفتیم، بازی دوستانه کردیم و در پایان این اردوها لباس‌ها پس گرفته شده است.یکسری بازیکنان به مرکز ملی فوتبال برگشتند و یکسری هم که خانواده آنها به فرودگاه آمده بود، به منزل رفتند. لباس‌ها فقط از بازیکنانی پس گرفته شد که به مرکز ملی فوتبال آمدند و در فرودگاه نیز این کار صورت نگرفت.

سرپرست تیم جوانان در واکنش به این مسئله که همانطور که شما مدعی هستید لباس‌ها در فرودگاه پس گرفته نشده چند بازیکن ادعایی عکس این موضوع دارند، گفت: چنین چیزی نیست و دوستان ما شیطنت می‌کنند و دوست دارند حقایق را به شکل دیگری عنوان کنند. من نمی‌توانم به دوستی که اسمش را مطرح نمی‌کند، جوابی بدهم. از همان دوست سؤال کنید آیا چمدان، کفش، گرمکن ورزشی، شلوار تک، تی شرت هتلی، کوله پشتی، کشاله و... را دریافت نکردند؟ ما فقط یک البسه ضروری که لباس‌های مسابقه بود را پس گرفتیم.

وی عنوان کرد: اگر هم این بازیکنان در پایان فصل پاییز در اردو بودند، لباس‌ها به آنها اهدا می‌شد. ضمن اینکه اگر این بازیکن که می‌گویید جزو نفرات اصلی ما باشد، لباس‌های فصل تابستان خود را به صورت کامل دریافت کرده و بهتر است ایمان خودش را حفظ کند. ما لباس یکسری بازیکنان را در مرکز ملی فوتبال گرفتیم و این کار در نمازخانه فرودگاه صورت نگرفت و چون دیوار حاشا بلند است، این حاشیه‌ها را می‌سازند. زحماتی که فدراسیون برای این بازیکنان کشیده، نباید فراموش شود. ما که نمی‌توانیم با شعار، صرفه جویی کنیم و باید به هر جهت اردوهای تیم‌های پایه را پوشش بدهیم. برخی فکر می‌کنند که تیم‌های ملی باید مانند باشگاه اداره شوند که این فلسفه اشتباهی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان