بازدید 4793
۱
گزارش

سفرکی روش به مشهد برای حضوردرهمایش یک بانک خصوصی!

کی روش به دلایل و بهانه های عجیب، از سفرهای داخلی و شهرستانی جهت تماشای بازی های لیگ خودداری کرده است و کسی به درستی نمی داند چرا حاضر نیست حتی یکی از بازی های مهم برگزارشده در استادیوم های شهرستانی ایران را از نزدیک زیر نظر بگیرد
کد خبر: ۷۷۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 07 February 2018

کارلوس کی روش پیش ازظهر امروز برای شرکت در همایش یک بانک خصوصی وارد فرودگاه مشهد شد!

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرتغالی تیم ملی که رسانه ها از بازگشت دیرهنگامش به ایران خبر داده بودند و انتقادهایی از عدم نظارت مستقیم او بر تمرینات هفتگی ملی پوشان منتشر شد، امروز به جای حضور در یکی از دو استادیوم محل برگزاری مسابقات لیگ برتر راهی مشهد شد تا در همایش بانک خصوصی که قراردادی تبلیغاتی با او بسته شرکت کند.

پوسترهای تبلیغاتی کی روش مدتی است که روی شیشه های این بانک خصوصی معروف خودنمایی می کند و او که چندهفته پیش مشابه همین حضور را در همایشی در یکی از تالارهای بزرگ تهران تجربه کرده بود، بر اساس قراردادش با این بانک؛ امروز به مشهد سفر کرد. جالب اینکه کی روش به دلایل و بهانه های عجیب، از سفرهای داخلی و شهرستانی جهت تماشای بازی های لیگ خودداری کرده است و کسی به درستی نمی داند چرا حاضر نیست حتی یکی از بازی های مهم برگزارشده در استادیوم های شهرستانی ایران را از نزدیک زیر نظر بگیرد؟

این سفرها بار دیگر نشان می دهد که نظارت بر عملکرد این سرمربی خارجی در فدراسیون فوتبال به شدت ضعیف است و او در هیچ چارچوبی محدود نمی شود. هر کاری که میل دارد انجام می دهد و طوری رفتار می کند که گویا به کسی پاسخگو نیست. شرایط تیم ملی در آستانه جام جهانی مانع هرگونه تصمیم جدی درباره او می شود و معلوم نیست چه زمانی اختلافات احتمالی مثل یک زخم سرباز خواهد کرد. احتمالا بعد از جام جهانی و پایان همکاری هفت ساله این مربی معروف با فدراسیون ایران، حرف های زیادی افشا خواهد شد که البته دیگر فایده ای نخواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حالا چرا اینقدر جوش می زنی ، بهش می گم دفعه بعد با شما هماهنگ کنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر