بازدید 3800

کورتوا:قلبم درمادرید است و رئال بخواهد برایش بازی می کنم

کد خبر: ۷۷۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 07 February 2018

سنگربان سرشناس تیم فوتبال چلسی اعتراف کرد که دوست دارد در پایتخت اسپانیا زندگی کند و به شایعه پیوستنش به رئال رسمیت بخشید.

به گزارش تابناک ورزشی، تیبا کورتوا دروازه‌بان بلژیکی تیم فوتبال چلسی که هنوز قراردادش را با چلسی تمدید نکرده است در مصاحبه‌ای با نشریه اسپورت‌فوت اعتراف کرد که شیفته شهر مادرید است چرا که دو فرزندش در آن شهر زندگی می‌کنند. سنگربان سابق اتلتیکو مادرید که خانواده‌اش از دوران بازیگری او در ویسته کالدرون در پایتخت اسپانیا مانده‌اند، سال 2014 بعد از پایان قرارداد قرضی‌اش با روخی بلانکو به چلسی پیوست اما از همان روز همواره گمانه‌زنی‌هایی درباره بازگشت او به مادرید صورت می‌گرفت که البته در خصوص پیوستن او به تیم اول این شهر یعنی رئال بوده است. خود او هم اکنون اعلام کرده است که شرایط زندگی شخصی‌اش می‌تواند او را برای بازگشت به مادرید در آینده مجاب کند.

کورتوا اظهار داشت: شرایط زندگی شخصی من در حال حاضر با مادرید مرتبط است. شما می‌دانید که دو فرزندم همراه با مادرشان آنجا زندگی می‌کنند و من هر روز با دخترم تماس ویدئویی می‌گیرم. او اغلب اوقات می‌گوید که دلش برایم تنگ شده است اما پسرم هنوز کوچکتر از آن است که بتوانم با او صحبت کنم. هر بار که فرصتی به دست آورم، سعی می‌کنم سفر کوتاهی به اسپانیا داشته باشم چون تحمل این دوری برایم آسان نیست. بله قلب من در مادرید است و این کاملاً منطقی و قابل درک است.

سنگربان تیم ملی بلژیک در پاسخ به این سؤال که آیا دوری از خانواده ممکن است او را متقاعد کند به رئال مادرید ملحق شود، تأکید کرد: اگر رئال مادرید واقعآً برای عقد قرارداد با من تمایل داشته باشد، شرایط شخصی من ممکن است که روی اوضاع تأثیر بگذارد، پس باید بگویم که بله. خانواده مسئله‌ای بی‌نهایت ارزشمند است. من درک می‌کنم که درباره آینده‌ام شایعاتی وجود دارد اما من به آنها توجه نمی‌کنم و فقط روی کارم در چلسی تمرکز دارم. اگر رئال مادرید مرا می‌خواهد، باید با چلسی تماس بگیرد اما این باشگاه تا الان هرگز این کار را انجام نداده است.

دروازه‌بان چلسی در ادامه گفت: واقعیت این است که یک روز من به مادرید برخواهم گشت. من عاشق این شهر هستم و سه سال فوق‌العاده را در آن سپری کردم. زمانی که از مادرید رفتم گریه کردم و اولین روزهای زندگی‌ام در لندن آسان نبود. هوا سردتر بود اما حالا با شرایط اینجا خودم را وفق دادم. کورتوا در پایان درباره آینده‌اش، احتمال تمدید قرارداد با چلسی با جدایی از این تیم هم عنوان کرد: من و چلسی در ماه فوریه با یکدیگر مذاکره داشتیم چون در ماه ژانویه باشگاه مسائل مهمتری برای حل و فصل داشت. هیچ عجله‌ای نیست. من تا سال 2019 با چلسی قرارداد دارم و معمولاً مشکلی ندارم. برنامه‌ام تمدید قرارداد است و دوست دارم که با چلسی جام‌های فراوانی ببرم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر