بازدید 8156
۵

استقبال سرد مردم از طرح پیش فروش سکه

کد خبر: ۷۷۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 06 February 2018
مسئول یکی از شعب بانک ملی در مرکز تهران گفت: از طرح پیش فروش سکه چندان استقبالی نشده و شعبه ما از صبح تنها دو نفر مراجعه کننده داشته است.

به گزارش‌ ایلنا؛ در طرح پیش‌فروش سکه که از ساعت ۷ صبح امروز ۱۷ بهمن در شعب منتخب بانک ملی آغاز شده افراد می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی‌به شعب منتخب مراجعه کرده و بدون محدودیت نسبت به خرید اقدام کنند.

بر این اساس؛ پیش‌فروش فقط برای سکه تمام بهار آزادی انجام می‌شود و خریدار بر اساس قیمت فعلی یک میلیون تومان برای هر قطعه می‌تواند ثبت نام کند و تسویه آن در زمان سررسید انجام می‌شود.

در این پیش‌فروش هنگام تسویه نهایی تخفیف‌هایی در نظر گرفته شده و به نرخ روز تحویل سکه محاسبه و مابه‌التفاوت پرداخت می‌شود.

برای سررسید، دو دوره شش ماهه و یک ساله تعیین شده است که برای شش ماه تخفیف چهار درصدی و در یک سال تخفیف ۹ درصدی تعلق می‌گیرد.

در این راستا مسئول یکی از شعب بانک ملی در مرکز تهران به خبرنگار اقتصادی ایلنا گفت: از طرح پیش فروش سکه چندان استقبالی نشده و شعبه ما از صبح تنها دو نفر مراجعه کننده داشته است.

وی افزود: قیمت سکه قطعی نیست و کسی هم تمایلی به ثبت‌نام ندارد، زیرا شرایط پیش فروش چندان ایده آل نیست برای سررسید ۶ ماهه ۴ درصد زیر قیمت روز در نظر گرفته شده و برای پیش‌فروش یک ساله ۹ درصد زیر قیمت روز که عملا سودی هم تعلق نمی‌گیرد.

این مقام مسئول در بانک ملی افزود: این در حالی است که سود سپرده در بانک بیشتر از این طرح است.

وی گفت: هنوز مشخص نیست که این طرح تا چه زمانی ادامه داشته باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۵
کی میاد پولش رو بخوابونه واسه سکه ای که حبابی رفته بالا.
۹ درصد زیر قیمت روز
خوب پول را میزاریم بانک ۱۵ درصد ساله دیگه سودش را میگیریم یا دلار می خریم یک سال دیگه ۱۰۰۰۰ می فروشیم
اخه وقتي سود پول تو بانك رسميش 15 درصده و غير رسمي تا 22 درصد هم ميدند مگه طرف مغز نداره كه بياد با تخفيف 9 درصدي قيمت روز بخره ؟ خوب پولش ميزاره بانك سر همون شش ماهه يا يكساله از بازار ميخره . تنها نتيجه اين طرح تشويق هجوم ملت به بازار آزاد سكه بود و ولا غير
بانک مرکزی چی فکر کرده ؟ آخه کدوم ادم عاقلی میاد یک سال پولش بزاره تو بانک برای 9 درصد؟ الان بره یه نیم سکه بخره بهتره که بعد از یک سال بیشتر از 20 درصد سود میکنه.
سکه باید با قیمت قطعی یک میلیون و دویست هزار تومان پیش فروش بشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان