بازدید 3150

شهادت یک فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

کد خبر: ۷۷۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۸ 04 February 2018

رسانه های فلسطینی شنبه شب در خبری فوری اعلام کردند، ارتش رژیم صهیونیستی به ضرب گلوله یک جوان فلسطینی را شهید و 18 تن دیگر را در شمال کرانه باختری رود اردن زخمی کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری «فلسطین الیوم»، شهید «احمد سمیر عبید» شنبه شب در منطقه «وادی برقین» در غرب شهر جنین (75 کیلومتری قدس) از ناحیه سر، هدف گلوله ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت و به شهادت رسید.

جنین نام منطقه‌ای در کرانه باختری اراضی اشغالی فلسطین است که نقطه اتصال راه‌های ارتباطی منتهی به شهر بندری «حیفا»، «ناصره»، «نابلس» و «قدس» به‌شمار می‌رود.

دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل متحد (OCHA) پیشتر در گزارشی اعلام کرد که درگیری میان نظامیان صهیونیستی و مردم فلسطینی در دو هفته گذشته چهار شهید و 269 زخمی برجای گذاشت و 261 نفر نیز به دست نیروی امنیتی اشغالگران قدس بازداشت شدند.
 
سرزمین های اشغالی از 15 آذرماه که رئیس جمهوری آمریکا، قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت، صحنه درگیری میان فلسطینی های معترض و ارتش رژیم صهیونیستی است.
 
این تصمیم ترامپ که نقض آشکار قطعنامه‌های بین‌المللی است، با مخالفت‌های بسیاری در داخل آمریکا و در عرصه جهانی رو به رو شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست