بازدید 4283

فعالیت‌های اقتصادی ارتش و سپاه منعی ندارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن تاکید بر مجاز بودن فعالیت های اقتصادی ارتش، گفت: قرارگاه‌های سازندگی سپاه با ساخت جاده، نیروگاه و سد برای کشور مفید هستند.
کد خبر: ۷۷۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ 03 February 2018

 

محمد حسن نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص فعالیت‌های اقتصادی سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ارتش و سپاه وظیفه دفاع از مرزهای کشور و حراست از انقلاب را برعهده دارد اما از طرفی صندوق بازنشستگی هم دارند و نمی توانیم به این نهاد اقتصادی بگوییم کار اقتصادی انجام ندهد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرارگاه‌های سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ساخت جاده، نیروگاه و سد برای کشور مفید هستند و موجب اشتغال زایی می‌شوند، بیان کرد: با این گونه فعالیت‌ها توسعه ایجاد می‌شود و باید دستش را هم ببوسیم نه اینکه بگوییم فعالیت اقتصادی نداشته باشید.

وی افزود: بنیاد تعاون سپاه و کانون بازنشستگان نیز نهادهایی اقتصادی هستند که دلیلی برای ایجاد ممنوعیت جهت انجام فعالیت اقتصادی ندارند.

حسن نژاد ادامه داد: اگر نحوه عملکرد این نهادها به شیوه‌ای بود که بگویند ما فقط به دنبال سود خودم هستیم درآن زمان شرایط فرق می‌کرد زیرا هیچ کس از ارتش و سپاه این انتظار را ندارد که منافع ملی را فدای سود خود کنند. بهترین فعالیت‌ها، فعالیت‌هایی هستند که بلند مدت، در راستای حفظ منافع ملی و منویات مقام معظم رهبری باشد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساختن آزادراه و دریافت عوارض آن در طی 40 سال، خیلی بیشتر مفید است تا وارد کردن خودرو و فروش آن‌ها، زیرا این اقدامات توسعه‌ای و اقتصادی درآمد مستمر و بلند مدت اقتصادی است و ایجاد واحدهای تولیدی و اقتصادی نیز برای کشور بسیار مفید خواهد بود و خلاف منویات مقام معظم رهبری هم نیست.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس با بیان اینکه حضرت امام سپاه را صرفا از ورود به مسائل انتخاباتی و تاثیرگذاری بر نتیجه آن منع کردند، گفت:مگر می‌شود کسی پاسدار انقلاب اسلامی باشد ولی بگوید من در سیاست دخالت نمی کنم، اگر سیاست نابسامان باشد که نمی توان پاسداری کرد، اولین گام برای حراست از انقلاب اسلامی ایران، تاثیرگذاری جریانات سیاسی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل