بازدید 5178

جزئیات از ورود سازمان بازرسی به کارت‌های‌بازرگانی

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دو هیئت بازرسی در حال بررسی موضوع کارت‌های بازرگانی یک سال مصرف هستند که نتایج بازرسی اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 02 February 2018

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دو هیئت بازرسی در حال بررسی موضوع کارت‌های بازرگانی یک سال مصرف هستند که نتایج بازرسی اعلام خواهد شد.

به گزارش میزان، با ورود سازمان بازرسی به موضوع کارت‌های بازرگانی یک سال مصرف اقدامات خوبی دراین رابطه صورت گرفت، سازمان بازرسی از بازرگانان و بازاریان اصیل دعوت به همکاری کرد تا از صدور این کارت‌ها جلوگیری شود.

در پی اقدامات سازمان بازرسی، بازرگانان با ارسال نامه‌ای کتبی از اقدام این سازمان برای جلوگیری از صدور کارت بازرگانی یک سال مصرف حمایت کردند.قاضی سراج پیش از این گفته بود با همکاری وزارت اقتصاد و دارایی این افراد شناسایی شده و مالیات‌ها باز می‌گردد.

با گذشت بیش از ۲ ماه از اقدام سازمان بازرسی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با آخرین اقدامات صورت گرفته این سازمان گفت: دو هیئت در حال بررسی موضوع کار‌های بازرگانی یک سال مصرف هستند.

قاضی سراج در گفت وگو باخبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با بیان اینکه اقدامات خوبی در رابطه با موضوع کار‌های بازرگانی یک سال مصرف توسط سازمان بازرسی صورت گرفته است، از تشکیل دو هیئت بازرسی خبر داد.

وی گفت: این هیات متشکل از بازرگانان و اعضای اتاق بازرگانی و سازمان بازرسی است و اقدامات خوبی دراین رابطه صورت گرفته است و نتیجه نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: باید زمینه مساعد برای فعالیت بازرگانان اصیل در کشور فراهم شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار