بازدید 9158

مظلوم‌نمایی عامل اختلاس از وزارت نفت

وزیر نفت درخصوص فردی که از بخش اکتشافات وزارت نفت دزدی کرده است، گفت: این فرد حسابدار بوده و خود را مانندی فردی ندار و نیازمند جلوه می داده است به گونه ای که از همکارانش مبالغی را قرض می کرده و قرض برخی از آنها را نیز پس نداده است.
کد خبر: ۷۶۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷ 30 January 2018

وزیرنفت گفت: تولید ماکشور در میادین مشترک از قطر بیشتر شده و در سال آینده ۱۴۰ میلیون مترمکعب بیشتر از قطر برداشت می کنیم.

به گزارش ایلنا، بیژن نامدار زنگنه در نشست عصر امروز خود با اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز امیدواری برای حضور زنان در آینده صنعت نفت گفت: تعداد بانوان در صنعت نفت کم است و زمانی که بنده وارد وزارتخانه شدم ورود دانشجوی دختر به صنعت نفت ممنوع شده بود که در دو مرحله این تبعیض جنسیتی برداشته شد و در حال حاضر تنها در روز سکوها جذب بانوان ممنوع است، چرا که بنیان خانواده دچار آسیب می شود.

وزیر نفت با بیان اینکه بانوان خوب و سالم کار می کنند، افزود: چند نفر از تیم مذاکره کننده قراردادهای جدید از بانوان هستند.

وی با تاکید بر اینکه طرح اقماری ضد خانواده است،ادامه داد: در طرح اقماری یک مرد به مدت دو هفته دور از خانواده است،لذا دیگر شهرک ایجاد نمی کنیم و اگر اسکانی داده شود، در داخل بدنه شهر انجام می شود.

زنگنه با بیان اینکه حداکثر نیروی کار مورد نیاز وزارت نفت ۷۰ هزار نفر است،گفت: درحال حاضر ۲۲۰ هزار نیرو در وزارت نفت کار می کنند و در واقع ما ۳ برابر نیاز نیرو در صنعت نفت داریم در حالی که با یک سوم این نیرو می توانیم صنعت نفت را اداره کنیم.

این عضو کابینه دولت دوازدهم با تاکید بر اینکه تنها صندوق بازنشستگی سرپای کشور صندوق بازنشستگی صنعت نفت است، افزود: در وزارت نفت سن شناسنامه ملاک بازنشستگی است نه میزان زمان خدمت در صنعت نفت.

وی با بیان اینکه در سال جاری نسبت به سال گذشته ۸۰ میلیون مترمکعب تولید گاز اضافه شده است، ادامه داد: در حال حاضر میزان تولید گاز ۷۵۰ میلیون مترمکعب شده است که چند خط مهم همانند خط دامغان به ساری و خوزستان به کرمانشاه افتتاح شده که این سبب افزایش تولید گاز شده است.

وزیر نفت با اشاره به اینکه در حال حاضر در بالاترین سطح و ظرفیت ممکن نفت در کشور تولید می شود، بیان کرد: پس از انقلاب نتوانستیم میزان تولید را به ۴ میلیون بشکه برسانیم، البته در سال ۸۵ چند ماهی بالای ۴ میلیون بشکه تولید کردیم و این عدم افزایش تولید بالای ۴ میلیون بشکه به دلیل این است که باید در میادین نفتی سرمایه گذاری شود، اما این اتفاق رخ نمی دهد.

وی ادامه داد: بخش پتروشیمی به بیش از ۴۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد و همچنین در بخش پالایش باید بیش از ۱۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری صورت گیرد.

زنگنه با بیان اینکه برجام برای کشور یک نعمت الهی بود، گفت: بسیاری از تجهیزات ما تحریم بود و نمی توانستیم این تجهیزات را وارد کشور کنیم در حالی که در حاضر می توانیم پول نفت و تجهیزات را وارد کشور کنیم.

این عضو کابینه دولت دوازدهم با اشاره به اینکه در حال حاضر میزان تولید ما در میادین مشترک از قطر کمی بیشتر شده است، افزود: سال آینده ۱۴۰ میلیون مترمکعب بیشتر از قطر برداشت می کنیم.

وزیر نفت درخصوص فردی که از بخش اکتشافات وزارت نفت دزدی کرده است، افزود: این فرد حسابدار بوده و از سال ۸۸ اقدام به این کار می کرده است و خود را مانندی فردی ندار و نیازمند جلوه می داده است به گونه ای که از همکارانش مبالغی را قرض می کرده و قرض برخی از آنها را نیز پس نداده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان