بازدید 5253
۲

حرفهای عجیب ستاره ذوب آهن درباره حریف هندی

کد خبر: ۷۶۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱ 30 January 2018

هافبک باتجربه و با اخلاق تیم ذوب‌آهن اصفهان در اظهارنظری عجیب حریف هندی را به تمسخر گرفت و گفت: حریف امروز به عنوان تیمی در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، اصلاً در حد این مسابقات نبوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، قاسم حدادی‌فر بعد از پیروزی دقایق پایانی 3 بر یک تیم ذوب‌آهن اصفهان مقابل آیزوال هند در پلی‌آف لیگ قهرمان آسیا و راهیابی این تیم به مرحله گروهی این مسابقات اظهار داشت: خداراشکر که توانستیم بازی را ببریم. فکر نمی‌کنم حریف‌مان تیم چندان قدرتمندی بود، اما بازی گره خورده بود و خوشحالیم که توانستیم در دقایق آخر, بازی را به نفع خودمان تمام کنیم. جا دارد از مسؤلان باشگاه و کسانی که برای آماده شدن زمین بازی تلاش کردند, تشکر کنم. این برد را به آنها تقدیم می‌کنیم.

وی درباره سردی هوا و اینکه در این وضعیت بازی کردن سخت نبود, اشاره کرد: هوا خیلی سرد بود. مخصوصاً برای ما که به‌عنوان بازیکن تعویضی داخل زمین رفتیم، شرایط خیلی سخت بود، ولی خدا را شکر در یک روز سخت توانستیم به پیروزی برسیم. هافبک ذوب‌آهن درباره تیم آیزوال هند نیز گفت: فکر نمی‌کنم که تیم خیلی خوبی بودند و اصلاً در حد لیگ قهرمانان آسیا نبود! فکر می‌کنم اگر در ورزش‌های دیگر فعالیت کنند، بهتر است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
زیاد مغرور نشوید معلوم نیست اگر پنالتی نگرفته بودیم چه می شد. اون دو گل اواخر نیمه دوم هم بخاطر این بود که هندیها چاره ایجز جلوکشیدن نداشتند. ظرفیت داشته باشید. با این بازی که کردید در جام آسیا خیلی زود حذف خواهید شد متاسفانه....
هویت اتسانهابااظهارنظرشون رو میشه.متاسفم که این بازیکن اهل ایران است.مگه آرژانتین ...بامااینطوربرخوردکردشماچه گلی برسرمردم زدین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر