بازدید 4409

یازدهمین صعود استقلال به فینال حذفی+نمودار

کد خبر: ۷۶۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶ 30 January 2018

تیم سرحال و قبراق استقلال تهران با شکست نفت آبادان برای یازدهمین بار به فینال جام حذفی صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال تهران با گلهای پژمان منتظری و داریوش شجاعی موفق شد صنعت نفت آبادان را شکست داده و برای یازدهمین بار فینالیست جام حذفی شود. شاگردان شفر که پیش از این ایرانجوان بوشهر، نساجی مازندران و گل گهر سیرجان را شکست داده بودند حالا باید منتظر بمانند تا در 18 اسفند از بین دو تیم استقلال خوزستان و خونه به خونه یکی حریف آنها شود.

 استقلالی ها در 10 باری که فینالیست جام حذفی شدند، 6 بار قهرمان و 4 بار نایب قهرمان شده اند. آبی پوشان با برد همای تهران، برق شیراز، بهمن کرج، فجرسپاسی شیراز، پگاه گیلان، شاهین بوشهر جام قهرمانی را بالای سر برده اند و با شکست مقابل ملوان، پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن نیز نایب قهرمان جام حذفی شده اند.

 فینال جام حذفی که 12 یا 13 خردادماه در خرمشهر برگزار خواهد شد و استقلالی ها از حالا منتظر حریف خود هستند تا امسال را با جام به پایان برسانند. به نظر می رسد شاگردان شفر برای کسب عنوان قهرمانی مشکل خاصی نداشته باشند و بتوانند به راحتی جام حذفی را از آن خود کنند. استقلالی ها تنها یکبار در فینال تجربه رویارویی با یک تیم جنوبی را داشته اند که به فینال سال 91-90 بازمی گردد. جایی که آبی پوشان بعد از تساوی بدون گل در وقت قانونی، در ضربات پنالتی حریف خود را 4 بر یک شکست دادند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر