بازدید 10727

یارانه‌ بگیران سال آینده مشخص شدند

کد خبر: ۷۶۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 29 January 2018

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ گفت: طبق تصمیم این کمیسیون مقرر شد کلیه مشمولان «کمیته امداد امام خمینی(ره) و «سازمان بهزیستی»، «همه جمعیت روستایی ایران» و «خانوار‌های شهری کم‌درآمد با تشخیص دولت» در سال ۹۷ یارانه نقدی دریافت کنند.

به گزارش میزان احمد امیرآبادی‌ فراهانی گفت: طبق تصمیم کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷، مقرر شد کلیه مشمولان «کمیته امداد امام خمینی (ره) و «سازمان بهزیستی»، «همه جمعیت روستایی ایران» و «خانوار‌های شهری کم‌درآمد با تشخیص دولت» در سال ۹۷ یارانه نقدی دریافت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۱۱
خب به سلامتی. حالا یارانه من که ی زن سرپرست خانوار هستم با 5 تا بچه مجرد و درآمد 900 هزار تومن مستمری که 3 سال و نیم یارانه م قطع شده کی وصل میشه؟
خسته نباشن ، چقدر دقیق مشخص کردند !
نمایندگان عزیز تشکر می کنم از انژی که در این را بطه گذاشتید
یکبار خرید کنیند قبل یارانه نان 100 حالا1500 و...
زمانی تصمیم بگیرید که درد همه مردم را بفهمید
به وزارت کشور واداره اتباع عرض می کنم ماپناهندگان قانونی دههاساله هرگز رایانه نمی خواهیم .لطفاازمایارانه وجزیه نگیرید .کمی انصاف ومروت خوب است .ازپناهنده بیکار باکارفصلی ،پول صدورکارت اشتغال ب
یری پول تمدید اقامت بگیری وغیرازاون شهریه مدرسه بچه به جرم افغان بودن ...
به نظر من يكي از ايراداتي كه در پرداخت يارانه به «همه جمعیت روستایی ایران» وجود داره اين است كه همه ي روستاييان به يارانه نياز ندارند چونكه در روستا ها افرادي هستند كه از لحاظ پولداري شهريها به گرد پايشان هم نمي رسند .
خانوارهائی هستند که با همین مبلغ کم یارانه زندگیشان میگذرد و تحت حمایت هیچ از نهادهای دولتی از جمله کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیستند و صورتشان را با سیلی سرخ نگه می دارند و حالا باید از دریافت یارانه حذف بشوند و جمعیت روستانی که شما تصمیم گرفتید یارانه بدهید ، بعضی از این روستانشینان وضعشان از شهرنشینان بهتر و بلکه به مراتب بالاتر است . در یک جائی بودم می گفتند این قیافه روستایی را نبین ، این بنده خدا چند تا ملک در شهر دارد که اجاره ماهیانه آنها بالای سه میلیون تومان میشود .
خوب به سلامتی حذف شدیم
با تشخیص دولت!!! معیار دولت دقیقا چیه؟!
دلار زیر ۴۰۰۰ تومان چی شد .
مگر قرار نبود یارانه برای قظع سوبسید آب و برق و نان نه تنها حذف نشود بلکه متناسب با افزایش قیمت ها افزایش یابد.
معنی دولت تدبیر و امید هم فهمیدیم البته یه کتاب معنی لغات دولت ها هم باید چاپ بشه تا ترجمه کلمات برای ما روشن شود یک دولت میگفت عدالت محور و یکی هم تدبیر و امید .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار