بازدید 6657
۱

۵۵۷ تروریست در عملیات «شاخه زیتون» کشته شدند

نیروهای مسلح ترکیه از کشته شدن ۵۵۷ نفر از نیروهای مورد حمایت آمریکا در شمال سوریه در جریان عملیات جاری این کشور موسوم به «شاخه زیتون» خبر داد.
کد خبر: ۷۶۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴ 28 January 2018

نیروهای مسلح ترکیه از کشته شدن ۵۵۷ نفر از نیروهای مورد حمایت آمریکا در شمال سوریه در جریان عملیات جاری این کشور موسوم به «شاخه زیتون» خبر داد.

خبرگزاری آناتولی با انتشار خبری فوری در حساب کاربری خود در توئیتر آمار جدیدی از تلفات نیروهای مورد حمایت آمریکا در شمال سوریه را منتشر کرد.
آناتولی به نقل از نیروهای مسلح ترکیه بدون اشاره به تداوم عملیات نظامی ارتش این کشور در خاک سوریه بر خلاف موازین بین المللی و بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق اعلام کرد: در جریان عملیات جاری «شاخه زیتون» در سوریه تا کنون ۵۵۷ تروریست کشته شده اند.
لازم به ذکر است، ارتش ترکیه از روز شنبه گذشته (۳۰ دی ماه) عملیات کنونی این کشور در شهر عفرین واقع در شمال سوریه را بر خلاف موازین بین المللی در کسب مجوز از دولت قانونی دمشق علیه نیروهای حمایت آمریکا موسوم به «شاخه زیتون» آغاز کرده است.
این در حالیست که دولت سوریه پیشتر درباره نقض حریم هوائی و تمامیت ارضی این کشور توسط ترکیه هشدار داده و این اقدام آنکارا را «تجاوز» نامیده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱
به امید ریشه کن شدن تمام تروریستها مخصوصا اونهایی که چشم طمع به خاک و امنیت کشور عزیزمون دوخته اند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان