بازدید 5360
برف جاده قزوین - همدان را مسدود کرد

ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور به دنبال بارش سنگین برف اخیر را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۶۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴ 28 January 2018

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور به دنبال بارش سنگین برف اخیر را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با تسنیم با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور به دنبال بارش‌های اخیر اظهار کرد: در حال حاضر در پی بارش سنگین برف در محورهای استان‌های شمالی، مرکزی و شمال غربی، تعدادی از راه‌های اصلی مسدود شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: براساس گزارش‌های دریافتی از سوی همکاران‌مان محورهای کرج به چالوس و هراز همچنان مسدود بوده و دقایقی پیش محور قزوین به همدان نیز با توجه به شدت بارش‌ برف مسدود شد.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: همچنین در حال حاضر محورهای ساوه به تهران، شهریار به تهران، قم به تهران، کرج به تهران و کرج به قزوین در هر دو مسیر رفت و برگشت دارای بارش سنگین برف بوده و تردد در این معابر به کندی ادامه دارد و این موضوع باعث ترافیک سنگین در این محورها شده و این شرایط در محدود پل فردیس و پل کلاک بیش از دیگر نقاط قابل مشاهده است.

وی با بیان این که در محورهای کوهستانی استان‌های شمالی، مرکزی و شمال غربی بارش‌ها سنگین‌تر و یخ‌زدگی معابر نیز باعث کندی حرکت شده است، از رانندگان خواست تا از تردد در این معابر برای امشب و صبح روز یکشنبه خودداری کنند چرا که با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی بر برودت هوا افزوده شده و یخ‌زدگی این معابر بیش از پیش خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان گفت: در حال حاضر پلیس راهور ناجا آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به رانندگان و مسافران را داشته و همکاران‌مان در سراسر کشور و خصوصاً در استان‌هایی که نزولات جوی بیشتر است در محل حضور دارند تا نسبت به روان‌سازی ترافیک اقدامات لازم را انجام دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان