بازدید 2845

ساختار دانشگاه پیام نور اصلاح می‌شود

کد خبر: ۷۶۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 27 January 2018

 سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه دارای ماموریت‌های ویژه‌ای است و باید ضمن اصلاح ساختار، تفویض اختیار بیشتری صورت پذیرد.

به گزارش دانشجو، محمدرضا زمانی در نشست صمیمی با مدیران دانشگاه پیام نور استان همدان گفت: ضرورت حفظ شان، منزلت و کرامت انسانی در دانشگاه پیام نور، ساماندهی ساختار، مراکز و واحد‌ها و نیروی انسانی اولویت‌های اصلی دانشگاه پیام نور است.

وی ضمن تاکید بر لزوم کاهش هزینه‌ها و صرفه جویی در دانشگاه پیام نور گفت:: دانشگاه پیام نور دارای ماموریت‌های ویژه‌ای است و باید ضمن اصلاح ساختار دانشگاه لازم است تفویض اختیار بیشتری صورت پذیرد.

سرپرست دانشگاه پیام نور ادامه داد: دانشگاه پیام نور در سراسر کشور گسترده است و باید با کار کارشناسی شده گام‌های مهمی در راستای تثبیت جایگاه دانشگاه برداشته و در راستای ایجاد رشته‌های بین رشته‌ای اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به روند کاهش دانشجو و نیروی پتانسیل عظیمی که در دانشگاه وجود دارد تصمیماتی اتخاذ شده تا زمینه‌های پژوهش وفناوری استان‌ها با تاسیس رشته‌های جدید با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود زمینه شکوفایی هر چه بیشتر دانشگاه پیام نور فراهم شود.

زمانی حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم و چهارم و کارآفرین را مهمترین نیاز امروز کشور دانست و گفت: دانشگاه پیام نور برای نهادینه سازی اقتصاد دانش بنیان در کشور رسالت بسیاری به دوش دارد و می‌بایست در راستای تجاری سازی ایده‌ها و شکوفایی استعداد‌های جوانان و دانشجویان زمینه را فراهم کند.

وی در خصوص منطقه‌ای شدن دانشگاه گفت:: در حال پیگیری تغییر ساختار استان‌ها و تبدیل به مناطق هستیم و این موضوع در کمیته‌های مربوطه در حال بررسی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان