بازدید 4555
۱
گزارش

فیروزکریمی بخاطر شکارچی سوسمار محروم می شود؟!

هیچ بعیدنیست کمیته انضباطی سرمربی گسترش فولادرا با توجه به سابقه قبلی که دارد با محرومیت مواجه کند و این مربی مقابل نفت تهران نتواند روی نیمکت آبی های تبریز بنشیند.
کد خبر: ۷۶۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 24 January 2018

با توجه به صحبت های رییس کمیته انضباطی احتمال محرومیت فیروزکریمی به دلیل برخورد با تصویربردار پخش زنده تلویزیون وجود دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، درگیری لفظی و فیزیکی سرمربی گسترش با تصویربردار پخش زنده دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد در پایان این مسابقه حواشی زیادی را ایجاد کرد. به نوشته ورزش سه، با توجه به اینکه کریمی الفاظ ناشایستی نیز به کار برده بود،حالا کمیته انضباطی به این مساله ورود کرده و احتمال محرومیت سرمربی سرشناس گسترش فولاد وجود دارد. فیروز بعد از این غائله هم گفته بود که فیلمبردار دنبال شکار سوسمار بوده!!

در این باره شب گذشته اسماعیل حسن زاده رییس کمیته انضباطی گفت وگویی با رادیو ورزش، بدون اینکه نامی از فیروز کریمی ببرد در پاسخ به این پرسش که اگر یک مربی با تصویربردار درگیری پیدا کند، کمیته انضباطی چه اقدامی انجام خواهد داد، عنوان کرد: «با توجه به بنده 13 ماده 20 آیین نامه انضباطی من نمی توانم موارد خاص را توضیح بدهم و باید احکام را در سایت فدراسیون فوتبال قرار دهیم. با این وجود اگر در آیین نامه قدیم ما فقط قبل، حین و بعد از مسابقات را رصد می کردیم و به اتفاقات واکنش نشان می دادیم، در آیین نامه جدید می توانیم اطراف مسابقه را نیز در نظر بگیریم وحکم صادر کنیم. ما با بررسی اتفاق می توانیم به این نتیجه برسیم که عنصر موثر یک تیم مثل سرمربی اگر رفتار ناشایستی انجام دهد، می توانیم قبل از صدور حکم دستور موقت صادر و او را محروم کنیم.»

 رییس کمیته انضباطی با اشاره به مسبوق به سابقه بودن آن فرد تاکید کرد: «این مساله بسیار تاثیرگذار است. هدف ما این است که هیچ حکمی با تاخیر صادر نشود اما قطعا اگر به این نتیجه برسیم که سرمربی یک تیم مساله ای داشته، با دستور موقت او را محروم خواهیم کرد تا حکم نهایی صادر شود.» حسن زاده در پاسخ به این پرسش که آیا روز چهارشنبه حکمی صادر خواهد شد، بیان کرد: «بله، فردا احکامی صادر خواهیم کرد که اطلاع رسانی ما از طریق سایت فدراسیون فوتبال است.»

 اگرچه حسن زاده نامی از فیروز کریمی سرمربی گسترش فولاد نبرد اما پرسش های مجری کاملا در راستای اقدام فیروز کریمی بعد از بازی با پرسپولیس بود. به همین خاطر هیچ بعیدنیست کمیته انضباطی سرمربی گسترش فولادرا با توجه به سابقه قبلی که دارد با محرومیت مواجه کند و این مربی مقابل نفت تهران نتواند روی نیمکت آبی های تبریز بنشیند. با این حال باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقی در این خصوص رخ می دهد.

فیروزکریمی بخاطر شکارچی سوسمار محروم می شود؟!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این بنده خدا خیلی دوست داشته هنرپیشه بشه مثل اینکه !!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر