بازدید 97301
۱

نحوه شکایت از پلیس چگونه است؟

کد خبر: ۷۶۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ 22 January 2018

رئیس پلیس آگاهی ناجا با تاکید بر اینکه کارکنان پلیس آگاهی، تکریم مراجعان را در سرلوحه کار خود قرار داده اند، اظهار کرد: این پلیس تمام تلاش خود را برای حفظ حرمت ارباب رجوع به کار بسته تا به نوعی تامین امنیت که وظیفه ذاتی پلیس است بر همگان تثبیت شود.

سردار محمدرضا مقیمی در حاشیه دیدار با شهروندان که چند ماه قبل در مرکز نظارت همگانی ناجا (197)،برگزار شده است، ضمن تشکر از شهروندانی که از نحوه عملکرد و برخورد پلیس آگاهی انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق این مرکز اعلام می کنند، اظهارداشت: طبق بررسی صورت گرفته در سال گذشته، حدود 41 در صد از کل تماس های شهروندان، مربوط به انتقادات و پیشنهادات از عملکرد این پلیس بوده است.

وی ادامه داد: شکایات مردمی از ماموران آگاهی ناجا و نحوه عملکرد آن‌ها در موضوعات مختلف، ثبت، دسته‌بندی و بررسی می‌شود و اگر خطای ماموران پلیس اثبات شود، با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: در صورتی که شخصی بابت برخورد نامناسب پلیس آگاهی شکایتی داشته باشد، می‌تواند شکایت خود را به سامانه 197 اعلام کند و مطمئن باشد که به شکایتش بدون تعلل و بی طرفانه رسیدگی خواهد شد.

این مقام ارشد پلیس آگاهی ناجا به رشد 53 درصدی میزان تقدیر شهروندان از عملکرد ماموران پلیس آگاهی سراسر کشور از طریق تماس های شهروندان با 197 در سال گذشته اشاره کرد و گفت: افزايش چشمگير تقدیر مردم از پلیس آگاهی نشان از اعتماد آنها به این پليس است؛ متقابلا پلیس نیز به همه کسانی که این اطمینان را به وجود آورده اند، صمیمانه ارج می نهد.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار مقیمی با تاکید بر اینکه کارکنان پلیس آگاهی تکریم مراجعان را در سرلوحه کاری خود قرار داده اند، خاطرنشان کرد: این پلیس تمام تلاش خود را برای حفظ حرمت ارباب رجوع به کار بسته تا به نوعی تامین امنیت که وظیفه ذاتی پلیس است بر همگان تثبیت شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱۷
انتشار یافته: ۱
سلام وقت بخر می شود تلگرام برای همیشه قطع باشند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل