بازدید 3820

تکذیب صدورحکم تخریب مسجد در نزدیکی حرم رضوی

کد خبر: ۷۶۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 21 January 2018

قاضی بخشی محبی گفت: با دستور رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی موضوع بررسی تخریب مسجد حوض معجر دار در دستور کار این معاونت قرار گرفت با بررسی آراء صادره و توافقات صورت گرفته بین شهرداری و میراث فرهنگی و اداره اوقاف مشخص شد رأی دادگاه مبنی بر تخریب نبوده است.

به گزارش میزان، قاضی بخشی محبی معاون دادستان مشهد در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در رابطه با تخریب شدن یک مسجد در اطراف حرم رضوی اظهار کرد: از سوی مراجع قضایی استان خراسان رضوی حکمی مبنی بر تخریب مسجد صادر نشده است.

وی ادامه داد: با دستور رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی موضوع بررسی تخریب مسجد حوض معجر دار در دستور کار این معاونت قرار گرفت با بررسی آراء صادره و توافقات صورت گرفته بین شهرداری و میراث فرهنگی و اداره اوقاف مشخص شد رأی دادگاه مبنی بر تخریب نبوده است.

قاضی بخشی گفت: با احضار شهردار منطقه به دادسرا مشخص شد این تخریب بدون دریافت مجوز یا اطلاع به مراجع قضایی بوده است و حتی حدود دو ماه قبل از صدور حکم توافقی در 16/8/96 بین شهرداری منطقه و میراث فرهنگی جهت اصلاح پرونده ثبتی و انتقال مسجد صورت گرفته که این توافق جای ابهام دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر