بازدید 6484
خط و نشان شاگردان ماچک برای مدعیان آسیا

ژاپن هم مقابل ستاره های هندبال ایران زانو زد

ایران با صدرنشینی راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و در این مرحله بار دیگر با ۳ تیم همگروه خواهد شد. این ۳ تیم که تکلیف آنها در پایان مسابقات امروز مشخص می شود، تیم های دوم گروه B، تیم اول گروه C و تیم دوم گروه D خواهند بود.
کد خبر: ۷۶۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ 20 January 2018

تیم ملی هندبال ایران موفق شد در دومین دیدار خود مقابل ژاپن به برتری دست یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، در سومین روز از رقابت های هندبال قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ در کره جنوبی، تیم هندبال کشورمان از ساعت ۱۱:۳۰ به مصاف ژاپن رفت. هر ۲ تیم پیش از این توانسته بودند در این گروه ۳ تیمی ازبکستان را شکست دهند و بازی امروز برای صدرنشینی بود.

 شاگردان ماچک که روز گذشته مقابل ازبکستان با نتیجه قاطع ۳۷ بر ۱۸ به برتری رسیده بودند، امروز هم بازی را از همان ابتدا قدرتمندانه آغاز و اختلاف امتیازی خوبی ایجاد کردند. نیمه اول بازی با نتیجه ۱۹ بر ۱۴ سود هندبالیست های کشورمان به پایان رسید. این روند در نیمه دوم هم ادامه داشت تا اینکه در پایان ملی پوشانی ایرانی با نتیجه ۳۷ بر ۳۲ توانستند از سد ژاپن عبور کرده و سرگروه شوند. 

ایران با صدرنشینی راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و در این مرحله بار دیگر با ۳ تیم همگروه خواهد شد. این ۳ تیم که تکلیف آنها در پایان مسابقات امروز مشخص می شود، تیم های دوم گروه B، تیم اول گروه C و تیم دوم گروه D خواهند بود.بعد از این مرحله از هر گروه ۲ تیم به مرحله نیمه نهایی می رسند که سهمیه جام جهانی را هم کسب می کنند. تیم ها فردا استراحت خواهند کرد و مرحله بعدی از دوشنبه آغاز می شود.

سجاد استکی در این دیدار با به ثمر رساندن 6 گل و نمایش خوبی که داشت توانست عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص دهد البته میلاد مسائلی با 8 گل آمار بیشترین گل زده در این دیدار را داشت و علیرضا موسوی هم 6 گل وارد دروازه ژاپن کرده بود.

ژاپن هم مقابل ستاره های هندبال ایران زانو زد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل