بازدید 6545

توصیه فیروز به برانکو برای بازی مقابل گارد بسته حریفان

این روشی که ما مقابل پرسپولیس داشتیم، روش مورد علاقه من نیست، اما وقتی ما در گوشه رینگ گیر افتادیم و می‌دانستیم اگر گاردمان را باز کنیم، به شدت صدمه می‌بینیم، اشتباه بود که دفاع نکنیم. همه تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند، به اجبار گارد بسته دارند، برانکو استاد ماست اما باید تغییر رویه بدهد.
کد خبر: ۷۶۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 19 January 2018

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در واکتش به اینکه روش بازی او مقابل تیم‌های دیگر به چه شکل است و آیا همیشه دفاع محض می کند؟ گفت: نمی‌دانم بازی‌های قبلی ما را دیده‌اید یا نه، اما ما در یک نیمه سه گل به سایپا زدیم. در آن جو ورزشگاه سپیدرود هم که سالم است، اما پرفشارتر از جو ورزشگاه آزادی و خیلی از ورزشگاه‌های دیگر است، دو گل در نیمه اول به آنها زدیم.

به گزارش تابناک ورزشی، کریمی ادامه داد: این روشی که ما مقابل پرسپولیس داشتیم، روش مورد علاقه من نیست، اما وقتی ما در گوشه رینگ گیر افتادیم و می‌دانستیم اگر گاردمان را باز کنیم، به شدت صدمه می‌بینیم، اشتباه بود که دفاع نکنیم. ما امروز مجبور بودیم که گاردمان را ببندیم و اگر آن صحنه آخر هم پیش نمی‌آمد، اکنون توفیق تیم ما را دیده بودید. یکی از راه‌های صعود هر تیمی این است، در روزی که به اجبار حریف شما را وادار به عقب‌نشینی می‌کند، راه‌های دفاع کردن را بلد باشید. یکی از راه‌ها هم این است اگر حریف شما روزی عقب‌نشینی کرد، بتوانید دفاع تیم حریف را بشکنید. به نظر من پرسپولیس در این راه باید تلاش بیشتری کند. من برای برانکو احترام زیادی قائلم و او پیشکسوت ماست، اما باید بگویم همه تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند، به اجبار گارد بسته دارند و عقب نشینی می‌کنند. در این شرایط آنها (پرسپولیس) باید تغییر رویه بدهند.

کریمی تأکید کرد: ما هم مجبور بودیم عقب‌نشینی کنیم. من همیشه دنبال بازی زیبا هستم و افتخار می‌کنم که حتی تیم‌مان بیشترین جوان را بازی داده است و این را در حرف نمی‌گویم و در آمار ثبت می‌شود. دفاع راست ما که به زمین آمد متولد 78 بود و دفاع وسط‌مان هم که از ابتدا در زمین بود، متولد 77 است. ما افتخار داریم که بیشترین جوان را در زمین گذاشته‌ایم. سعی کرده‌ایم هم جوان‌گرایی کنیم، هم بازی تماشاگرپسند داشته باشیم و هم نتیجه بگیریم. البته خیلی تیم‌ها هستند که قشنگ بازی می‌کنند، مثل سپیدرود که این روزها خیلی زیبا بازی می‌کند، اما شما نگاه کنید و ببینید که جایگاهش کجاست. به فوتبال زیبا امتیاز نمی‌دهند و البته مردم فوتبال کثیف را هم دوست ندارند. این را بگویم ما کلاً چهار بار برانکارد خواستیم که سه دفعه آن منجر به تعویض شد و یار ما به زمین برنگشت. یک بار هم داور بازی را برای مصدومیت دروازه‌بان ما نگه داشت که خیلی بد به زمین خورد و با سر به زمین آمد. دفاع کردیم، اما وقت کشی و بازی کثیف نکردیم. مجبور بودیم و فکر می‌کنم خوب دفاع کردیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار