بازدید 4977

برانکو:نجات یافتیم وقول می دهم ازاین بازی درس عبرت بگیریم

کد خبر: ۷۶۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 18 January 2018

برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل گسترش در نشست خبری گفت: باید از هواداران‌مان تشکر کنم که تا آخرین ثانیه ما را تشویق کردند. آنها به ما اعتماد و ایمان دارند و عملاً یار دوازدهم ما هستند. آن قانون قدیمی فوتبال اتفاق افتاد که وقتی موقعیت‌های زیادی را به گل تبدیل نکنی، تنبیه می‌شوی و قانوناً هم باید آن بازی را ببازید. خوشبختانه با میل و خواست بازیکنان موفق شدیم نتیجه را نجات دهیم. اگرچه از نتیجه بازی راضی نیستم، اما خوشبختانه بازی را نباختیم. اطمینان دارم از این بازی درس عبرت خواهیم گرفت برای بازی‌های بعد.

به لحاظ فنی نمی‌توانم ایرادی به بازیکنانم بگیرم
وی درباره اینکه آیا بهتر نبود صادق محرمی را در زمین می ماند و نورالهی به جای بازیکن دیگری وارد زمین می‌شد، گفت: محرمی به خاطر ضعف بازی از زمین خارج نشد. او به دلیل احساس دردی که در پای خود داشت، تعویض شد. من نخواستم صبر کنم تا خدای نکرده مشکل او بیشتر شود. قطعاً اگر محرمی می‌توانست ادامه دهد، او را بیرون نمی‌آوردم. مجبور شدم او را تغییر دهم. به لحاظ فنی نمی‌توانم ایرادی به بازیکنانم بگیرم، اما به لحاظ تاکتیکی مسائلی وجود دارد. در بازی با مشکی‌پوشان ما هفت موقعیت گلزنی هدر دادیم و این بازی هشت موقعیت. همان اتفاقات سال گذشته دوباره برای ما در حال رقم خوردن است، اما خوشحالم در این بازی تا لحظات پایانی فشار آوردیم و امیدوارم در روزهای آینده بتوانیم بهتر کار کنیم.

انتظار دارم علیپور، منشا و دیگر بازیکنانم بهتر باشند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه همچنان مشکل گلزنی بین بازیکنان پرسپولیس وجود داد و به نظر می‌رسد بازیکنان جسارت کافی برای زدن ضربه آخر را ندارند، یادآور شد: در مورد مهاجم ما معمولاً می‌گویم، مهاجم باید مادرزاد گلزن باشد. ما دل‌مان می‌خواهد موقعیت‌های زیادی خلق کنیم و به گل برسیم، اما برای هر مهاجمی زمانی بحران به وجود می‌آید و توپ‌های او تبدیل به گل نمی‌شود. برای ما علیپور همچنان آقای گل لیگ است، اما انتظارمان این است او، منشا و همه بازیکنان بهتر باشند. در مورد شجاعت بازیکنانم هم باید بگویم همین گل دقایق پایانی نشان می‌دهد که بازیکنان ما ایمان و اعتماد دارند.

امیری کاندیدای بازی در خط حمله است
«آیا وحید امیری نمی‌تواند در پست مهاجم بازی کند؟»، برانکو در واکنش به این پرسش گفت: بله، واقعیت این است که سال گذشته و امسال از امیری در پست مهاجم استفاده کرده‌ایم. قطعاً او کاندیدای این پست است، اما واقعیت این است که در کنار تیم اتفاقاتی می‌افتد که مجبور می‌شویم تصمیمات دیگری بگیریم. وی در مواجهه با سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه «پرسپولیس در چند بازی اخیر در مقابل تیم‌های دفاعی با مشکل روبه‌رو شده و آیا قصد ندارد روش بازی تیم خود را تغییر دهد؟» گفت: ما مقابل نفت و الان شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، اما اینکه این توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شود، مسئله دیگری است. ما همیشه از جناجین راحت‌تر حمله می‌کنیم. ما در هر دو نیمه فرصت‌های زیادی به دست آوردیم و روش بازی ما این است که تعادل در بازی‌مان ایجاد کنیم. ما امروز هفت یا هشت موقعیت گلزنی داشتیم که این‌ها باید گل شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان