بازدید 13207

گازگرفتگی کارگران در یک رستوران

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع گازگرفتگی در یک رستوران خبر داد و گفت: پنج نفر براثر این حادثه دچار مسمومیت شدند.
کد خبر: ۷۶۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷ 16 January 2018

 سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع گازگرفتگی در یک رستوران خبر داد و گفت: پنج نفر براثر این حادثه دچار مسمومیت شدند.

به گزارش تسنیم، سید جلال ملکی با اعلام خبر گازگرفتگی در یک رستوران در خیابان انقلاب درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 18:40 امروز یک مورد حادثه گازگرفتگی در یک رستوران در خیابان انقلاب، خیابان ابن‌سینا به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شماره دو آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه ساختمانی سه طبقه بود که در طبقه زیرزمین در یک واحد به وسعت حدود 200 متر رستورانی دایر شده بود و داخل رستوران علاوه بر بخش طبخ غذا، اتاق کوچکی برای استراحت کارگران وجود داشت و در این رستوران نشت گاز خطرناک مونوکسید کربن اتفاق افتاده بود.

وی خاطرنشان کرد: چند نفر از کارگران رستوران دچار مسمومیت شده بودند که پیش از رسیدن آتش‌نشانان این افراد از رستوران خارج شده بودند، از بین این افراد پنج نفر دچار مسمومیت شدید با گاز مونوکسید کربن شده بودند که آتش‌نشانان آنها را به عوامل اورژانس تحویل داده و محل حادثه را ایمن‌سازی کردند.

ملکی تصریح کرد: با حضور کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در محل حادثه مشخص شد استفاده همزمان از آبگرمکن دیواری و بخاری فاقد دودکش باعث تولید و انتشار این گاز خطرناک در تمامی بخش‌های رستوران شده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان