بازدید 3475
۷

دستگیری لیدرهای موسیقی زیرزمینی در مشهد

مأموران سازمان اطلاعات سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی موفق به دستگیری لیدرهای فعال در زمینه موسیقی زیرزمینی در مشهد شدند.
کد خبر: ۷۶۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰ 15 January 2018

 

مأموران سازمان اطلاعات سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی موفق به دستگیری لیدرهای فعال در زمینه موسیقی زیرزمینی در مشهد شدند.

به گزارش فارس، رصدهای اطلاعاتی نشان می‌داد که عده‌ای سودجو با راه‌اندازی استودیوهای زیرزمین در مشهد اقدام به تهیه آلبوم‌های موسیقی زیرزمینی در زمینه رپ می‌کنند.

با به دست آمدن این اطلاعات سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی مأموریت یافتند تا به این پرونده ورود پیدا کنند.

مأموران در بررسی‌های نامحسوس میدانی با شناسایی برخی از عوامل این پرونده متوجه شدند که این افراد از چهار سال پیش فعالیت غیرقانونی خود را آغاز کرده‌اند و تاکنون ده‌ها آلبوم موسیقی رپ را تهیه کرده و سپس این تولیدات غیرمجاز خود را به شبکه‌های ماهواره‌ای ارسال کرده‌اند.

در ادامه مأموران موفق به شناسایی 2 نفر از لیدرهای اصلی این اقدام غیرقانونی شدند که به ترویج سبک زندگی غربی و انتشار موسیقی مبتذل در سطح جامعه می‌کردند.

سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی امروز در اقدامی غافلگیرانه موفق شدند که 2 نفر از لیدرهای فعال موسیقی زیرزمینی را در مشهد دستگیر کنند.

این افراد پس از دستگیری برای رسیدگی به پرونده‌شان به مقام قضایی معرفی شدند و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۷
دقیقا به چه جرمی دستگیر شدن؟
ديگه از موزيسين بدبخت تر نبود دستگير كنيد؟
روی زمین که نمیتوانند فعالیت کنند و هنر خوب ارایه دهند مجبورند زیر زمینی شوند و هنر موسیقی ایران را چالش برانگیز کنند
دزدان و مفسدان و رانت خواران و عوامل فساد که سرمنشا اصلی فقر مردم هستند راست راست میچرخند و تمام مشغله آقایان شده که چه کسی مویش دیده شده و چه کسی میخاند و مینوازد ؛ به نظر شما کدام مهمتر است ؟!
دستشون درد نکنه
عجب کاره بزرگی کردی
مگه این کار وظیفه پلیس نیست؟
بعدشم به چه جرمی دستگیر شدن؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر