بازدید 2654

کاخ سفید: ترامپ در مجمع جهانی اقتصاد «داووس» شرکت می‌کند

سخنگوی ارشد کاخ سفید اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور قصد دارد در «مجمع جهانی اقتصاد» که اواخر ماه ژانویه در شهر «داووس» سوئیس برگزار می شود، شرکت کند.
کد خبر: ۷۶۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 12 January 2018

سخنگوی ارشد کاخ سفید اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور قصد دارد در «مجمع جهانی اقتصاد» که اواخر ماه ژانویه در شهر «داووس» سوئیس برگزار می شود، شرکت کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، سخنگوی ارشد کاخ سفید روز سه شنبه اعلام کرد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا قصد دارد در «مجمع جهانی اقتصاد» که اواخر ماه ژانویه در شهر «داووس» سوئیس برگزار می شود، شرکت کند.

سال گذشته، محور اصلی گردهمایی سالانه رهبران جهان و برترین مدیران اجرایی تأثیرات رئیس جمهور جدید و جمهوریخواه آمریکا بر وضعیت اقتصاد جهانی بود.

اما به گفته «سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید، امسال ترامپ شخصاً در کنفرانس داووس دستور کار خود موسوم به «آمریکا در اولویت نخست» را مطرح و در مورد آن صحبت خواهد کرد.

سارا سندرز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: «امسال در مجمع جهانی اقتصاد، رئیس جمهور آمریکا مشتاقانه بر پیشبرد سیاستهای خود در حوزه تقویت کسب و کارهای آمریکا، صنایع آمریکا و کارگران آمریکا تمرکز خواهد کرد».

گفتنی است که موضوع اصلی کنفرانس داووس که قرار است روزهای ۲۳ تا ۲۶ ژانویه سال جاری برگزار شود، بررسی علل شکافهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در جوامع و راه حلهای رفع آنان است.

یک مقام بلندپایه دولت آمریکا به خبرگزاری رویترز گفت که هیأت اعزامی رئیس جمهور آمریکا به مجمع جهانی اقتصاد در داووس متشکل از «استیو منوچین» وزیر خزانه داری، «ویلبور راس» وزیر بازرگانی و «رابرت لایتهایزر» نماینده تجاری آمریکا خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی