بازدید 4447

صعود کمرنگ رئال کم ستاره با گلزنی واسکز

در دقیقه 59، رئال مادرید موفق شد باز هم توسط وازکز به گل برتری برسد. بورخا مایورال با یک ضربه سر، وازکز را در مقابل دروازه صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با یک ضربه پای راست سقف دروازه را نشانه گرفت.
کد خبر: ۷۶۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 11 January 2018

رئال مادرید مطابق انتظار بازی را بهتر آغاز کرد. اولین خط جدی بازی در دقیقه 9 بود که شوت پای چپ آسنسیو از پشت محوطه جریمه، با اختلاف کمی از کنار دروازه نومانسیا به بیرون رفت. یک دقیقه بعد، رئال مادرید موفق شد به گل اول برسد. ارسال کارواخال از سمت راست، با ضربه سر وازکز وارد دروازه شد.

به گزارش تابناک ورزشی، رئال مادرید پس از گل نیز کاملا تیم برتر میدان بود. دو شوت از آسنسیو و وازکز در دقایق 15 و 20 توسط دروازه بان نومانسیا به راحتی مهار شد. کم کم بازی آرام شد و خطر جدی روی دروازه ها شاهد نبودیم. رئال مادرید با کنترل بازی، حملات حریف را خنثی می کرد. با این حال در اولین خطر جدی روی دروازه اش، گل تساوی را دریافت کرد. در دقیقه 45، مارک متئو از سمت چپ حرکت سریعی را آغاز کرد و در حالی که مدافعان رئال مادرید جا مانده بودند، توپ را به دهانه دروازه ارسال کرد و گیرمو به راحتی دروازه را گشود. شوت کواچیچ در وقت های تلف شده از پشت محوطه جریمه توسط دروازه بان جمع شد تا بازی با تساوی 1-1 در نیمه اول به پایان برسد.

 نیمه دوم جذاب تر آغاز شد و در ده دقیقه ابتدایی هر دو تیم حملاتی نیمه تمام را روی دروازه حریف انجام دادند. در دقیقه 55 سبایوس با یک حرکت تکنیکی زیبا از سمت راست، توپ را در محوطه جریمه به ناچو سپرد. ضربه مدافع اسپانیایی در موقعیتی بسیار خوب، از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 59، رئال مادرید موفق شد باز هم توسط وازکز به گل برتری برسد. بورخا مایورال با یک ضربه سر، وازکز را در مقابل دروازه صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با یک ضربه پای راست سقف دروازه را نشانه گرفت.

در دقیقه 73، کاسیا یک موقعیت تک به تک عالی را از سانچز گرفت. با این حال در دقیقه 82، نومانسیا موفق شد باز هم توسط گیرمو گل تساوی را به ثمر برساند. سائول گارسیا توپ را روی دروازه رئال مادرید سانتر کرد و گیرمو با یک ضربه سر دروازه رئال مادرید باز کرد. رئال مادرید دوباره برای زدن گل برتری حمله کرد. در دقیقه 84 شوت فنی و زیبای ایسکو از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار