بازدید 5993

کریمی: به جای مربیان پول بگیر، عکاسان را جریمه می کنند!

کد خبر: ۷۶۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹ 10 January 2018

سرمربی جدید تیم سپیدرود گفت: اگر به پرونده مربیان پول بگیر رسیدگی نشود روز به روز، سال به سال و فصل به فصل تعدادشان بیشتر می‌شود و در این صورت باید فاتحه فوتبال را خواند.

به گزارش تابناک ورزشی، علی کریمی سرمربی سپیدرود در کنفرانس پیش از بازی فردای تیمش مقابل پیکان گفت: بازی دوم ما است که خارج از خانه برگزار می‌شود. بازی قبل هم با بدشانسی نتوانستیم امتیاز لازم را بگیریم، باید از امتیاز این بازی استفاده کنیم. پیکان شرایط خوبی ندارد، هر بازی شرایط خاص خود را دارد. پیکان و ما به دنبال این هستیم که نتیجه به نفع خودش باشد، هر دو تیم دنبال این هستند که بتوانند شرایط خوبی را برای تیم خودشان رقم بزنند.

کریمی در مورد اینکه گفته بود ۲۰ بازیکن سفارشی در هر فصل به تیم‌ها اضافه می‌شود، گفت: در انتقال این مطلب اشتباه شد. من گفتم زمانی ۲ مربی پول می‌گرفتند و بازیکن می‌آوردند. آنقدر به این مسئله رسیدگی نشد که اکنون تعداد آنها به ۱۰ مربی رسیده است. اگر وضع به همین منوال باشد، اینگونه مربیان تعدادشان به ۲۰ تا ۵۰ می‌رسد. قصد توهین به مربیان را ندارم اما برخی از مربیان چنین کاری می‌کنند. نمی‌دانم که چرا کمیته اخلاق به این مسئله ورود نمی‌کند و فقط هم عکاس یا افراد دیگری که ربطی به این مسئله ندارند جریمه می‌شوند. اگر چنین اتفاقاتی به آن رسیدگی نشود روز به روز، سال به سال و فصل به فصل تعدادشان بیشتر می‌شود و در این صورت باید فاتحه فوتبال را خواند.

سرمربی سپیدرود اظهارداشت: امیدوار هستیم تا جایی که در توانمان هست خودمان را بالا بکشیم. تمام هدفمان این است که خودمان را به جایی برسانیم که خیالمان راحت باشد و امیدوارم اگر قسمت باشد و عمرمان کفایت دهد، برای فصل بعد در سپیدرود کارهایی را انجام دهیم که در خور شأن مردم خوب و خونگرم رشت باشد.

وی در خصوص نورمحمدی افزود: نورمحمدی تقریباً نیم فصلی است که در شرایط مسابقه نیست. طبیعتاً نیاز دارد که روی او کار کنیم. امیدوارم ایشان هم تلاششان را بکنند تا در ادامه راه بتواند به ما کمک کند، با او که صحبت می‌کردم انگیزه زیادی داشت امیدوارم این انگیزه به او کمک کند تا بتواند برای سپیدرود مفید باشد. وی در خصوص مطالباتش از تیم نفت تهران هم افزود: من مطالباتم را باید در وصیت‌نامه‌ام بنویسم تا فرزندم آن را پیگیری کند. طبیعتاً خودتان بهتر می‌دانید اینجا مطالبات به راحتی دریافت نمی‌شود البته این موضوع برای تیم‌هایی که هستند و مشکلی ندارند اینگونه است چه برسد به تیم‌هایی که مسائل و مشکلات مختلفی هم دارند مثل تیم نفت، ولی ما مطالباتمان را اگر به سن من قد داد، پیگیری می‌کنم و اگر هم قد نداد، در وصیت‌نامه حتماً ذکر می‌کنم که هاوش به عنوان پسر بزرگ خانواده، مطالباتم را از نفت پیگیری کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی