بازدید 3827

وکیلی که بدون اطلاع ستاره سابق، از پرسپولیس شکایت کرد!

کد خبر: ۷۶۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱ 10 January 2018

بازیکن سابق پرسپولیس هر گونه شکایتی از این باشگاه بابت مطالباتش را تکذیب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، جواد کاظمیان در خصوص اینکه گفته می‌شود او از باشگاه پرسپولیس بابت مطالباتش شکایت کرده، گفت: چنین مسئله‌ای صحت ندارد و من روحم از اینکه می‌گویند از پرسپولیس شکایت کرده‌ام، خبر ندارد. من از سال ۸۲ یک بار و از سال ۹۰ هم یک بار دیگر از پرسپولیس طلبکار بودم اما حتی به کمیته انضباطی خودمان هم شکایت نکردم چه برسد به فیفا. من این روزها سرم به کار خودم گرم است و بیرون از فوتبال کارم را می‌کنم اما عده‌ای می‌خواهند من را مقابل هواداران پرسپولیس خراب کنند. فقط وکیل من یک ایمیل بدون هماهنگی من ارسال کرده بود که متن آن هم به هیچ عنوان ارتباطی به شکایت از پرسپولیس نداشت. من ۳۶ سال سن دارم و اینقدر بی‌تجربه نیستم که بخواهم از پرسپولیس شکایت کنم. من عاشق پرسپولیس هستم و با این تیم و هوادرانش زندگی می‌کنم.

وی در مورد ایمیلی که وکیلش فرستاده گفت:‌ متاسفانه این ایمیل بدون هماهنگی من ارسال شده بود البته من روحم از این ایمیل خبر نداشت و کلی هم با وکیلم جر و بحث کردم که چرا این کار را انجام داده است. من حدود ۱۳ سال است که از پرسپولیس طلب دارم اما هیچگاه دنبال این پول نرفتم چون هر چه دارم از پرسپولیس است.

کاظمیان تصریح کرد: ۳سال است دور از فوتبال حضور دارم و سرم به کار خودم گرم است. متاسفانه با این حاشیه که به راه افتاده کار برای من سخت شده است. حالا تا هواداران بفهمند من این شکایت را نکردم نمی‌دانم باید چه کار کنم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار