بازدید 4948
۱

ادعای جدیدخادم درباره تعلیق کشتی و دستهای داخلی

کد خبر: ۷۶۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 09 January 2018

رییس فدراسیون کشتی مدعی شد: متاسفانه خیلی از اتفاقاتی که در بخش بین المللی برای کشور ما به صورت ناخوشایند رخ می دهد، از داخل کشور هدایت و حمایت می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، رسول خادم که همزمان با ریاست فدراسیون ، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد هم محسوب می شود، درباره بحث تعلیق کشتی که همچنان جدی است، گفت: نباید فراموش کنیم که بحث تعلیق کشتی فراموش نشده و جدی است. فقط برای این بررسی پرونده ما در اتحادیه جهانی به تاخیر افتاد که با تعطیلات سال نوی میلادی همزمان شد. منتظر هستیم تا ببینیم که چه تصمیمی گرفته می شود. امیدوارم که اتفاق بدی برای کشتی ایران رخ ندهد. ما منتظر هستیم ببینیم که با شروع فعالیت های اداری در سال جدیدی میلادی چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد و پیگیر ماجرا هستیم.

خادم اقزود: طبق بررسی هایی که با مسئولان وزارت ورزش در جلسات برگزار شده، داشتیم؛ این ماجرا به جریان های سیاسی فعال در کمیته بین المللی المپیک و جریان های اقتصادی ذینفوذ برمی گردد. متاسفانه از داخل کشور هم گزارش هایی در این باره به دست نهادهای بین المللی و تصمیم گیرنده رسیده است. متاسفانه خیلی از اتفاقاتی که در بخش بین المللی برای کشور ما به صورت ناخوشایند رخ می دهد، از داخل کشور هدایت می شود یا حداقل از داخل حمایت می شود. این اصلا موضوع خوشایندی نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
متاسفانه خیلی از اتفاقاتی که در بخش بین المللی برای کشور ما به صورت ناخوشایند رخ می دهد، از داخل کشور هدایت می شود یا حداقل از داخل حمایت می شود. این اصلا موضوع خوشایندی نیست.!!!!!!!!!
آقای خادم شما هم؟؟؟ شما ورزشکاری و گود زورخونه دیده
هر گندی که زده میشه ربطش ندین به دشمنای خارجی و داخلی های نفوذی
یه قدری از اوضاع پیش اومده رو هم شما گردن بگیرین تا بتونین اشتباهاتتون رو جبران کنین .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل