بازدید 8366

مرگ سالانه ۲۰ هزار نفر در تصادفات رانندگی

کد خبر: ۷۶۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 08 January 2018

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در گذشته سالانه نزدیک به ٣٠ هزار نفر در تصادفات کشته می شدند البته در این سال ها این میزان به زیر ٢٠ هزار نفر رسیده است.

به گزارش مهر، محمد جواد حق شناس در اختتامیه جشنواره عکس سلامت شهری که با حضور سید رضا صالحی امیری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد، با اشاره به مشکلات بهداشتی پایتخت اظهار کرد: در شرایط امروز تهران به سختی نفس می کشیم، آب شهر با فواصل زیاد از حوزه های مختلف به دست شهروندان می رسد و همان طور که می دانیم یکی از مشکلات جدی سلامت شهری مسئله فاضلاب است.

وی با بیان اینکه مدیریتی که در حوزه های مختلف وجود دارد با برخی اشتباهات و بی تدبیری ها می تواند سلامت ما را تهدید کند، گفت: در حال حاضر، در حوزه سلامت در میان کشورهای رده بالا و اروپایی قرار دادیم. تلاش هایی که در عرصه علمی انجام می شود، در حوزه پزشکی توانسته دستیابی ما را به فناوری های نوین افزایش دهد و موقعیت ما را در حوزه جهانی در بالاترین سطح قرار دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با یادآوری این نکته که با وجود پیشرفت ها، نمی توانیم نسبت به نگرانی های خود از بابت موضوعاتی که سلامت شهروندان را به خطر می اندازد بی تفاوت باشیم، تصریح کرد: در گذشته سالانه نزدیک به ٣٠ هزار نفر در تصادفات کشته می شدند و نسبت کشته ها به معلولین نیز یک به ۴ بود، البته در این سال ها اتفاقات خوبی افتاد که این میزان به زیر ٢٠ هزار نفر رسیده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان