بازدید 5978

یحیی ابقا شود؛ این ستاره پرسپولیسی ازتراکتور می رود

کد خبر: ۷۶۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷ 06 January 2018

بازیکن باتجربه تراکتورسازی بابت نیمکت نشینی پیاپی در این تیم ناراضی است و قصد جدایی از جمع سرخپوشان تبریزی را دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد نوری که بعد از بازگشت از لیگ ستارگان قطر راهی تراکتورسازی شد، بعد از حضور یحیی گل محمدی رفته رفته فرصت حضور ثابت در ترکیب این تیم را از دست داده است. کاپیتان سابق پرسپولیس که یکی از گلزنان برتر این تیم نیز محسوب می‌شود، در این فصل نتوانسته فرصت زیادی برای بازی به دست بیاورد. این در حالی است که در نیم فصل اول و علیرغم مصدومیت بارها به درخواست کادرفنی با توجه به کمبود بازیکن پاسخ مثبت داده بود و برای سرخپوشان به میدان رفت.

در ابتدای نیم فصل دوم اما در حالی که نوری با پیشنهاداتی از دیگر تیم‌ها همراه شده بود، به درخواست مدیریت باشگاه تصمیم به ادامه همکاری با باشگاه را گرفت و امیدوار بود بتواند برخلاف گذشته فرصت بیشتری برای بازی به دست بیاورد. نیمکت نشینی برابر پرسپولیس و فرصت کوتاه مقابل استقلال اکنون بار دیگر او را به صرافت جدایی از جمع سرخپوشان تبریزی انداخته تا علیرغم میل باطنی‌اش راضی به جدایی از این تیم شود. با این حال اما او طی روزهای اخیر با درخواست مدیران باشگاه برای رد درخواست دریافت رضایتنامه همراه شده تا نتواند برای جدایی به توافق دست یابد. 

گل محمدی که سابقه همکاری با این بازیکن را در صبا و پرسپولیس در کارنامه دارد، این روزها پاسخی به شرایط او نداده تا سردرگمی بزرگی برای هافبک شماره 14 این تیم شکل گیرد و باید دید در آینده چه اتفاقی برای نوری و تراکتورسازی رخ خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار